Gå til innhold
Arkivverket

[#39629] Hvor er Michel Nielss Bramberg født (ca. 1760)?


Gjest Øystein K
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein K

Hei, kan noen hjelpe meg å finne ham?Dåpen til Michel Nielss Bramberg fc. 1760, finner jeg ikke i Lyngen, men han er gift i Lyngen.Kirkebok for Lyngen skrev: 6th Januar 1792, side 200: Ungkar Mickel Nilss Bramberg og pige Anne Samuelsd, Lyngseidet.Han får senere barn der:Dåp Lyngen se kirkebok side 46 skrev: David, 1797. Far: Michel Nielss Bramberg og Anne Samuelsd. Dåp Lyngen kirkebok 1801, side 53 skrev: Anne Maria. Far Michel Nielss Bramberg pg Anne Samuelsd. I 1801 er de registrert i Aarebugt i Lyngen:Sitat: Michel Nielss Mand 41 Begges 1ste ægteskab Snedker, logerende (qvæn-folk) M 83 Anne Samuelsdtr Hans kone 30 Begges 1ste ægteskab K 84 Johannes Deres børn 9 M 85 David Deres børn 6 M 86 Salomon Deres børn 2 M 87 Anne Maria Deres børn 1 KFordi de er gift i Lyngen så er sannsynligvis alle barna født der, og muligens også Anne Samuelsdatter fc. 1771. Jeg har lett etter henne, men foreløpig uten hell.Er det noen som kjenner opprinnelsen til Michel og Anne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.