Gå til innhold
Arkivverket

[#39662] 1800 tallet - Borgund, More og Romsdal


Gjest Margaret Miller
 Del

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

Kristoffer Abelseth Hagerup ble gift 1843 med Maren Marie Danielsdtr. Salhus Bronnoy Nordland. De var gaardbruker folk 1865 Gidskegjaere Borgund. Kristoffer var enkem. i 1900. Kan noen fortelle oss da dode Maren Marie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Min kone har en forfar med samme navn og det er vel da bestefar til denne kristoffer Abelseth Hagerup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Tar for ordens skyld med barna jeg finner født i Borgund.1. Ferdinand Anton Daniel f. 25.04.18442. Jørgen Peter f. 10.07.18453. Boletta Parelia Johanne f. 27.04.18484. Ane Dortea f. 30.09.18505. Johan Christian f. 18.12.18536. Pernille Maria f. 11.08.1856.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Foreldrene til Kristoffer Abelset Hagerup? Jeg har barna til bestefaren, men ikke hvem de er gift med og deres barn. Bare den rekken som går til min kones familie.Ellers har jeg en god del opplysninger om bestefaren, Kristoffer, sin slekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Takk! Jeg er bare interessert i Maren for Bronnoy Bygdebok. De ble gift 18 juli 1843 Bronnoy og hadde et dodf. barn sammen i 1841. Hans far var oppgitt som Ferdenand Anthon Hagerup og han skal vaere f. Heroy M og R. Takk begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor  Bøhmer

Ferdinan Anton was according to what I have written down, brother of Niels Johan born 4 August 1799. Niels Johan is great great grandfather of my wife.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.