Gå til innhold
Arkivverket

[#39679] Til Linn Moan, hjelp til å finne gravsted


Gjest Nina Laugerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Laugerud

Hei, Linn! For en god stund siden fikk jeg mye hjelp her inne vedr. leting etter biologiske besteforeldre. Jeg fant MASSE og har nå ny familie på den ene siden, og navn på den andre siden! Men jeg leter etter gravstedet til min bestefar, og du sa at om jeg hadde siste bopel og dødsdato, kunne du kanskje hjelpe meg å lete....Arne Emil Karlsen f.25.07.1924 og død 07.04.1980. Siste bostedsadresse var Skarvegen 16, 9020 Tromsdalen. Vi har fått dødsfallsprotokollen hans, og der står det at han sannsynlig ligger i Tromsdalen. I dødsannonsen i Nordlys står det at begravelsen skjedde i Tromsdalen kapell 15.4.1980. Kanskje du går turer i området der, og kunne sett om du fant en grav? Hans hustru het Sigrid Karlsen, mulig hun også er død... Takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Moan

Hei Nina.Jeg kan godt se etter den neste gang jeg er der. Om du sender meg en mail med navn og datoer på, så kontakter jeg deg direkte når jeg har vært der :-) Adressen er: frodebra@frisurf.noMvh Linn Moan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Arne og Sigrid er begravet på Tromsdalen gravlund. Gi meg en e-post adresse så kan jeg sende bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Moan

Så kjekk du er da :-)Tipper det er ei som blir glad. Hvor på gravlunda fant du dem? Ble bare så nysgjerrig, så jeg tenkte å tusle innom der uansett når jeg er på de kanter.Mvh Linn Moan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Laugerud

Hei Hans-Petter! Ja Linn har rett, nå ble jeg glad!! Min e-post er nina.laugerud@c2i.net TUsen, tusen takk Hans-Petter! Vi skal oppover i sommer, og vil gjerne besøke grava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Inn og til venstre på gangveien. Siste vei til høyre opp en bakke, litt forbi toppen på høyre side. Utsikt nordover sundet mot Mandela-plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Moan

Takk for beskrivelsen Hans-Petter.Ps! Det må vel gjerne være sørover den utsikta var :-)Mvh Linn Moan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Nei utsikten er nordover. Men når du nevner det så ligger Mandela-plassen i sør, Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Laugerud

Tusen takk for hjelpen, begge to! Nå ble min far glad. Da blir det tur innom Tromsdalen kirkegård i sommer! Klem fra Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.