Gå til innhold
Arkivverket

[#39691] Gustav Andersson,f.ca 1874,Frendefors,Sverige


Gjest Anita Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv S. Hansen

Fødselslistene visste jeg ikke om her. Det var jo flott! Hvor er de gjemt bort på genline?Jeg er sikker på at Stärkebo Anna Maria er den riktige. Nå må jeg avgårde.. Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Andersdotter, Charlotta Kvinnaf. 27/2 1859 i Frändefors, Älvsborgs län (Dalsland)Utvandrad 17/8 1893 från Stärkebo, Frändefors, Älvsborgs län (Dalsland) till Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Johansen

Hei igjen.Dette er jo helt fantastisk. Tusen takk til dere som står på for å hjelpe. Jeg er virkelig takknemlig.Da fikk jeg også vite at Anna Maja aldri giftet seg. Så nå er det å prøve og finne faren til Anders Gustav. Det kan jo bli spennende,alt jeg vet er at han heter Johan Andersson og er skredder.Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Grønna Brataker

Til Liv:Fra 1860 skulle en kopi av alle fødte, ekteskap og døde sendes inn til Statistiska Centralbyrån. (I Norge startet dette i 1867). Alle församlingene i länet finnes i samme bok i dette materialet. Det ligger under SCB Älvsborg når du velger Socken. Det finnes en innholdsfortegnelse fremst i hver bok, så man må bare lete til man finner den församlingen man ønsker.Håper dette hjelper!Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.