Gå til innhold
Arkivverket

[#39737] Lokomotivfører Jansen


Gjest Evy Valdresstuen
 Del

Recommended Posts

Gjest Evy Valdresstuen

Karl Magnus Jansen, f. 10/10-1862 i Vestfold. Tror han hadde 2 søsken; Anna og Olga. I 1900 bodde han i Larvik sammen med sin første kone Maren og deres 3 barn; Anna, Kristen og Jenni. Rundt 1908 bodde han på Dokka i Nordre Land, sammen med sin andre kone Magda Otilie Andreasdtr., Bratsveen fra Søndre Land.Han kan ha vært gift flere ganger.Men vet at han hadde barn utenfor ekteskap.Jeg lurer på om det er noen som har opplysninger om Karl Magnus foreldre og søsken evt.hvor det ble av hans første kone og deres 3 barn. Evt. om det er noen som vet mer om hans uekte barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Med ditt utgangspunkt: I 1900 i Larvik står han som født i DRAMMEN - og du finner familien der i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evy Valdresstuen

Hei Jon Erik og GretheTakk for opplysningene.Ja, den er den Karl jeg søker. Har dere noen flere opplysninger om den familien, evt. forslag på hvor jeg kan lete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei EvyJernbanemuseet på Hamar er visstnok meget behjelpelig med opplysninger om tidligere ansatte. Det koster ikke noe å prøve i alle fallMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evy Valdresstuen

Hei Lars OveDet har jeg ikke tenkt på engang. Det skal jeg prøve. Tusen takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.