Gå til innhold
Arkivverket

[#39748] Askild frå Askøy


Gjest Magne Polden
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Polden

Eg har, i ein mail frå Amerika, fått greie på at Gurina Larsine Hansdatter frå Lokøy, Fjell gifta seg den 6 sep 1898 med Askil Andersen, og at dei fekk borna Alette, Anton, Robert, Nora og Ingeborg. I Ft 1900 finn eg eit par som lignar veldig på dette, som bur på Hanøy, Askøy. Lenke Kjenner nokon til dette folket?Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Tusen takk for dette, Grethe. Eg anser imidlertid ikkje at denne boka spenner over nok tid til at alle borna er med, so hvis der er fleire innspel, so er det flott.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I avskrift av kirkeboka for Askøy 1742-1912 finner jeg disse barna .1. Robert Elias f.01.05 og døpt 11.06.19052. Nora Marie f.22.01 og døpt 01.03.19083. Ingolv Andreas Olai f.15.03 og døpt 11.04.19094. Ingeborg Andrina f.07.10 og døpt 27.11.19105. Anna Olina f.26.03 og døpt 26.05.1912 Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og ved litt nøyere ettersyn fant jeg også disse to.1. Alette Helene f.03.07 og døpt 11.08.19012. Anton Gustav f.11.09 og døpt 11.10.1903 Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Nei , den ligger ikke på nettet. Du finner vigde og gravlagt for samme periode her på Digitalarkivet, men døpte er ikke lagt ut.Det eneste alternativet du har, er skannet kirkebok for Askøy til 1905.Der burde du kunne finne Alette, Anton og Robert.Resten må du vente med til det blir skannet flere kirkebøker for Askøy for tiden etter 1905. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her finner du ekteskapet til Askilds foreldre.Der finner du fødselsdatoen både til faren og moren.Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Askild Olai ble f.05.05 og døpt 17.05.1846. Foreldrene var Askild Askildsen Kollevåg og Oline Olsdtr.Rakel Nilsdtr. ble f.27.02 og døpt 07.03.1847. Foreldrene var Nils Olsen Tvedt og Johanne Johannesdtr. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Ottesen

I tilfelle det er etterslekta du er ute etter, så kjenner eg til dette folket. Mellom anna har alle som heiter Askildsen, og har adresse Hanøy i telefonkatalogen, namnet sitt frå Askild Andersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Hei, Otto. Eg er fjernt i slekt med dette folket på deira morsside, so det er interessant å få greie på etterslekta, men for ho som har sendt mail frå Amerika, vil dette vera veldig interessant. Ho er oldebarn til bror til Gurina, som var gift med Askild. Men so kjem vi til data som er so nye at dei ikkje kan leggjast ut her. Om du vil vera snill og ta bryet med ei oppsummering av denne slekta, so er mi mailadresse m.polden#hjemme.no Nei, forresten, @ der det står #.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.