Gå til innhold
Arkivverket

[#39756] Oppslag i kirkebok for Vår Frue, Trondheim.


Gjest Reidun Søbstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Reidun Søbstad

Enkemann (min tip-oldefar), Iver Johan Johnsen Søbstad, f.19.01.1829 i Trondheim, giftet seg 2. gang med Anna Amundsen Hagestuen f. 1824, Fron p.gj., Kvam sokn. Jeg er interessert i å vite alt som er registrert i kirkeboka ang. vielsen.Ivers første kone døde 02.07.1859 i barsel. Iver og Anna er gift i 1865-tellingen, så de må ha giftet seg en gang mellom høsten 1859 og før tellingen i 1865.Jeg har sjekket den skannede utgaven av kirkebok for Domkirken over vielser for gjeldende tidsrom, men finner dem ikke der.Her er familien i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61601&gardpostnr=273&personpostnr=3616&merk=3616#ovre>Lenke, og i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Iflg familysearch ble de viet 25 JUL 1858 Vor Frue Kirke, Trondheim. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidun Søbstad

Iver og hans første kone ble viet 25/7 1858. Jeg er ute etter vielsen for andre ekteskap med Anna/Anne Amundsdatter Hagestuen. Har ikke klart å få opp denne vielsen i Familysearch.mvh Reidun Søbstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.