Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ole Bosse

[#39759] Trondheim - Kristine Reppe f. 1866, opphav?

Recommended Posts

Gjest Ole Bosse

Kristine Reppe giftet seg med Peter Olaus Reppe, sannsynligvis i Trondheim. Kjenner ikke etternavnet før ekteskapet. De hadde følgende barn (alle f. i Tr.h.): Erling Olaf Reppe f. i 1994 Karen Nicoline Reppe f. 1895 Borghild Johanne Reppe f. 1896 Sverre Reppe f. 1897 Ft. 1900 i Sandgt. 39, Trondheim. Er det noen som kjenner opphavet til Kristine og når hun giftet seg med Peter Olaus?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidun Søbstad

I 1900-tellingen for Trondheim er Kristine ført opp som født i Trondheim.I 1875-tellingen er denne Lenke den eneste Kristine jeg finner i Trondheim som er født 1866 i Trondheim.Kristine Allette Lornsen. Datter av Laurits og Anna Lornsen fra hhv Hitra og Strinda.mvh Reidun Søbstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche Tørres

Hei kan jeg spørre deg hvor denne Peter Olaus Reppe stammer fra? Hvilken bok finner jeg ham?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole Bosse

Hei, Peter Olaus Reppe ble født 27.04.1862 i Trondheim, døpt 09.06.1862 i Vår Frue kirke i Trondheim. Han giftet seg i Bakklandet kirke 26.11.1892 med Berthe Kristine Berthelsen.Faren hans var Ole Andreassen Reppe, f. 14.09.1826 i Lånke, Nedre Stjørdal (kilde: Family Search) og han var gift omkring 1858 med Kari Olsdatter. Håper dette hjelper deg videre. Lykke til! Mvh Ole Bosse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche Tørres

Ole Andreasen Reppe skulle vel aldri ha en Slektning ved navn Johan Andreas Andreasen Reppe f. ca 1815.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.