Gå til innhold
Arkivverket

[#39764] Kommer ikke inn på scannede kirkebøker


Gjest Anne Lise Hovdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg kommer ikke inn på scannede kirkebøker i dag, og får feilmelding hvor det blant annet står: Cannot connect loca Sol-server. Er det flere som har samme problem, eller er det bare min pc som slår seg vrang igjen? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

Hei!Dette gjelder oss alle - så det eneste vi kan gjøre er å smøre oss med en god porsjon tålamod! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja vel,så da får jeg vente med å se de innscannede kirkebøkene for Frosta 1827-1839 og 1838-1851.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Normalt skal serveren la seg starte gjennom web, men denne gangen gikk det dessverre ikke! Den måtte fysisk slås av og på. Vi beklager situasjonen, og håper det blir lenge til neste gang serveren går ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Det er iallefall fint at det ble ordnet, for nå har jeg fått sjekket det jeg skulle foreløbig i den scannede kirkeboken for Frosta 1838-51.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Eidet

Jeg kommer inn på skannede kirkebøker, men har store problemer med å lese teksten for jeg kan ikke få til større størrelse enn 60 %.En ytterst sjelden gang får jeg til 100 %, og da er det jo fint å lese teksten.Ønsker hjelp og veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Kjell,Se innlegg 179 i debatt 34919: LenkeJeg har byttet ut Norton Antivirus 2003 med AVG Free for å løse problemet. Andre har skiftet fra Internet Explorer til Opera eller Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.