Gå til innhold
Arkivverket

[#39810] Malersvend Edvard Martin Andersen, f 1862? og hustru Marie Bergitte f. , Bergen


Gjest Ellen Benediktsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellen Benediktsson

Er det noen som vet mer om denne familien? Vet at de hadde mange barn, men mangler data på de fleste av dem. En av dem er min mormor, Eugenie, f.25.3.1895. Vet også at de flyttet til Oslo, og at noen av dem senere bruker navnet Minde. Takknemlig for opplysninger. Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du finner Harris fødsel i de skannede bøkene for Oslo. Dissentersamfunn Katolsk Apost. 1898 s.97 og nr. 2. Moren var f. Jensen i 1864. De bodde i Økernvn. 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellen Benediktsson

Tusen takk for god, og ikke minst rask, hjelp. Nå har jeg fått 2 som jeg ikke visste noe om. og jeg vet at jeg fortsatt mangler 2 til. Olga og Solveig ( Minde eller Andersen) som jeg ikke klarer å finne. Jeg vet at Olga bodde i Bergen som voksen. Det hadde vært veldig morro om jeg hadde fått hjelp til å finne disse også Hilsen fra Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nå har jeg sjekket resten av krk.boka fra Diss. Katolsk Apost. i Oslo 1892-1919, og har da funnet følgende barn:1898 f.28/6 -dpt.18/9 Harri Minde, Økernvn. 6 (foreldrenes bosted).----1902 4/2 - 8/6 Solveig Marie, Sørligd. 40.----1905 30/5 - 6/8 Malvin Einar, Magnusgd. 3, (konf. Statskrk.)---- 1908 11/10 - 16/1 1910 Ingrid Mathilde, Brinkensgd. 5.Da mangler du en oversikt over evt.barn født. Du hadde Eugenie i 1895 og så skal det være en Edvard ca. 1896.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.