Gå til innhold
Arkivverket

[#39813] Hans Larsson Loven (1859) frå Aurland til Ingvaldsåsen i Skoger - huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hans Larsson Loven, fødd på Loven i Aurland 20.6.1859, gifte seg i Aurland 25.1.1887 med Britha Eriksdotter Lunde, fødd på Lunde i Hafslo 5.6.1858. I 1888 flytte dette paret til garden Ingvaldsåsen i Skoger (Strømsgodset?) der Britha døydde mellom 1889 og 1900. I 1900 er Hans enkjemann same stad med to søner:a. Lars Hansson Loven, fødd i Aurland 13.9.1887b. Erik Hansson Loven, fødd i Skoger 1889Finst det ei bygdebok for Skoger som kan gje oss fleire opplysningar om denne huslyden, eller har nokon tilgong til kyrkjebøker som kan skaffa fleire datoar? Eg finn ikkje nokon på Digitalarkivet! Eg er særleg interessert i:* Dødsdatoane til Britha (før 1900) og Hans Loven (etter 1900)?* Opplysningar om kvar det vart av dei to sønene?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Surname: LovenGiven name: Lars H.Age: 38Sex: MNationality: NorDate of arrival: 1926/05/20 (YYYY/MM/DD)Port of arrival: Halifax , Nova ScotiaShip: BERGENSFJORD , Norwegian AmericanReference: RG76 - IMMIGRATION, series C-1-b Volume: 1926 volume 6 Page: 87 Microfilm reel: T-14805 http://www.collectionscanada.ca/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei.Fra Skogerboka s 293.Hans Larssen Loven. Overtok 1888 gården Ingulfsåsen Han er født 1859 i Sogn, og hustruen Britta Eriksdtr sammested, f. 1858, d. 1889. 2 barn Lars 1887 og Erik f. 1889. Hans og sønnene hans bosatte seg siden i Drammen. Etter 1907 da en Ole Larsen Dyrdal kjøpte gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arnfrid, Jan Peter og Magne for interessante og nyttige innlegg.Etter dette veit me at:* Britha Loven døydde i Skoger i 1889, men datoen manglar...* Hans Loven døydde i Drammen mange år seinare, men ogso der manglar datoen...* Minst ein av sønene (Erik) budde i Drammen* Men er det slik at Lars Loven kom attende frå Canada?Elles er det vel ikkje so lett å finna dødsdatoar i Drammen...?Eg takkar nok ein gong for hjelpi so langt og vonar at fleire detaljar etter kvart vil dukka opp...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Der er jo en del skannede kirkebøker (finnes i øverste menylinje her) og her er oversikt over mikrofilmer mm LenkeMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.