Gå til innhold
Arkivverket

[#39819] etterlyser forfedre av Amanda Storø f.1872, gift med Kjøbmann Konrad Storø


Gjest Siv Storø Nesse
 Del

Recommended Posts

Gjest Siv Storø Nesse

Søker opplysninger om min Oldemor Amanda f. 1872 I f.t 1900 er hun født i Fosnæs. Finner kun svenske amandaer i f.t 1875 og en Amanda Rye i Trondhjem. Sitter noen med opplysninger om hennes forfedre motar jeg de med stor takk!!!!mvh Siv Storø Nesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Kan dette være din AmandaIGI Individual Record FamilySearch? International Genealogical Index v5.0AMANDA LUISE JENSEN FemaleEvent(s): Birth: 06 NOV 1872 Christening: 29 DEC 1872 Fosnes, Nord Trondelag, NorwayParents: Father: JAN JORGENSEN Family Mother: OVIDIA ANDREASDRMessages: Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siv Storø Nesse

Ja dette ser ut til å stemme med noen opplysninger jeg nettop har fått på et annet forum!!! Nå ble jeg hoppende glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei igjen.Kanskje du funnet ut av det, men jeg tar her med at Ovidia Margrete ble født 28.4. og døpt 17.9.1848 i Fosnes. Foreldre Andreas Bugge Sevaldsen og Lovise Anne LorentzdatterOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.