Gå til innhold
Arkivverket

[#39860] Familie frå Surnadal/Rindal til Farstad i Fræna


Gjest Knut R Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut R Sande

Paret Fredrik Johansen og Ildri Olsdtr ser ut til å ha flytta frå Nordmøre ein stad og slått seg ned på Farstad i Bud prestegjeld. På Family Search fann eg eit par med desse namna viet 1814 i Surnadal. Dei ser ut til å ha fått sønene Jon 1817 og Ole 1815. Dei ser ut til å ha fått ein son Lars i Bud 1821.Jon og Lars bur på Farstad ved FT 1865. Ole er kanskje denne: LenkeEr det nokon som kjenner til denne familien? Er familien nemnd i bygdebøkene for Nordmøre?Helsing Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Fra Gards- og ættesoge for Rindal, bind III, Myklegard, Nestua (Nystua), side 387: 'Johan Fredrikson Møkkelgard fekk skjøte på denne parten av faren Fredrik i Utistua Myklegard for 120 riksdaler 29. juni 1795.Johan var f. 1756 og gift 1784 med Marit Kristoffersd. Storløkken, f. 1761, frå Storlykkja. Dei hadde 9 born: 1. Fredrik, f. 1785, gift 1814 med Ildrid Olsdotter Halgunset. Dei flytta til Farstad i Romsdal og hadde sonen: 1. Johan, f. 1813'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk til Aud for fine opplysningar.Fredrik og Idri har då, slik det ser ut for meg, minst 4 born: Johan f 1813, Jon f 1817, Lars f 1821, alle desse på Farstad, samt Ole som truleg er på Nordmøre. Det er altså berre eldste son som er nemnd i bygdeboka?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Folkvord

Hei, Knut.Fredrik og Ildri er to av mine forfedre. De flyttet fra Rindal til Farstad. Du finner dem på gården Nestua under Møkkelgård.Sønnen Ole døde i Rindal, tror det var i 1869, og enken Guri flyttet da til Farstad i 1878, med barna sine.Sønnen Jon tror jeg døde i Farstad/Bud rundt 1900.Sønnen Lars f.1821 flyttet til Rindal, som enkemann. Han døde der i 1889, på gården Bakken.Når det gjelder Fredrik og Ildri så tror jeg de døde engang i 1850- eller 60-årene i Farstad, men det vet vel kanskje du mer om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Hei Knut Ja, det er bare Johan som er nevnt av barna, men slekta bakover kan en finne flere opplysninger om i bygdebøkene.mvh Aud M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk for enno fleire opplysningar. Fredrik døydde 20.7 1852 og Ildri døydde 14.3 1865.Eg ser og at ei av døtrene til Ole Fredriksen Lille Tiset, Ingeborg Olsdtr, døydde i barselseng i 1886. Ho var gift med gardbruker Ole Andersen Rødal.Eg ser lenka mi frå innlegg 1 no er feil. Eg kontrollerte og fann ho riktig først. Dette at noko har endra seg har skjedd meg før. Er det nokon som kan fortelje kva eg gjer feil? Kan det ha noko med at eg har to nettlesarar?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.