Gå til innhold
Arkivverket

[#39885] Berit Olsdotter Strømsøien, f. Alvdal 1863 - til Amerika før 1880? - Foreldri?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Berit Olsdotter skal ifølgje kjelder i Amerika vera fødd på Tynset 1.11.1863 som dotter av Ole Larsson og Marit Olsdotter. Nærare undersøking av FT1865 og FamilySearch syner at:Berit Olsdotter Strømsøien vart døypt i Alvdal 27.11.1863. Foreldri var gardbrukar Ole Larsson og kona Marit Olsdotter på Strømsøien.Huslyden utvandra til Wisconsin før 1880.Er det nokon med lokal kunnskap i Alvdal som kan hjelpa meg med svar på nokre av desse spørsmåli:* Korrekt fødselsdato for Berit Olsdotter - 1.11.1863?* Utvandringsåret for denne huslyden?* Frå kva gard i Alvdal hadde Ole Larsson opphavet sitt?* Frå kva gard i Alvdal hadde Marit Olsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det er vel familien som drar her i 1870.286 Utflyttar Gift mann Ole Larsen Strømsøren Amerika 25.09.1833287 Utflyttar Hustru Marit Olsdatter Strømsøren Amerika 14.09.1831288 Utflyttar Barn Ingeborg Olsdatter Strømsøren Amerika 26.07.1861289 Utflyttar Barn Berit Olsdatter Strømsøren Amerika 30.10.1863290 Utflyttar Barn Maria Olsdatter Strømsøren Amerika 08.09.1865Jeg fant dette blant utvandrede fra Alvdal under kirkebøker for Hedmark her i Digitalarkivet. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Dersom fødselsdatoen på Ole Larsen er korrekt, så finner jeg en mann med samme navn og fødselsdato i Stamrullen for Østerdalske Kompani. Han kom fra gården Samuelshougen. OLE LARSEN 1833.09.25 SAMUELSHOUGEN TYNSET 49 UDYKTIGOg da er det kanskje ekteskapet til Ole og Marit jeg finner på FamilySearch IGI 23.07.1858 i Alvdal. Der er fedrenes navn nevnt.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for interessante innlegg!Det er vel liten tvil om at det er rette huslyden i emigrantlista frå 1870, so dermed er det spørsmålet avklara.Men, eg er ikkje overtydd når det gjeld opphavet til Ole Larsson (Samuelshaugen, Tynset), for ifølgje FT1865 skal han vera fødd i Alvdal (og ikkje på Tynset!), so eg veit ikkje... Kanskje ei bygdebok lyt sjekkast for å få endeleg svar på dette?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Retvedt

Bygdeboka for Alvdal forteller at Ole Larsson (1833- ) fra Samuelshaug kjøpte Ørbakken i Alvdal, men leverte garden og dro til Amerika i 1870. Han var gift med Marit Olsdatter (1832- ) fra Sivilhaugen. Begges aner kan følges flere generasjoner bakover i Alvdal og nabobygdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Øystein for oppklarande svar. Då er alle spørsmåli mine løyste, med eitt unntak:* Kva var rette fødselsdatoen til Berit Olsdotter, 30.10.1863 (som oppgjeve i utflyttingslista), eller 1.11.1863 (som oppgjeve frå Amerika)?Nok ein gong ein stor takk for gode opplysningar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Erik for at denne saki no er heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.