Gå til innhold
Arkivverket

[#39887] Ole Andreas Johannesson Nyhus, f. 1851 - til Amerika - frå Holla i Telemark?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Andreas Johannesson Nyhus, frå Amerika oppgjeven fødd i ''Noreg'' 17.11.1851 av foreldri Johannes og Kjersti Nyhus, utvandra til Waushara Co., WI der han døydde 24.3.1919.FamilySearch syner at ein Ole Andreas Johannesson vart døypt i Holla i Telemark 7.12.1851 av foreldri Johannes Olson og Kirsti Thorsdotter. Namnet Nyhus finst i Holla, men er det rett mann?Er det nokon med lokal kunnskap i Holla som kan hjelpa meg med svar på i alle fall nokre av desse spørsmåli mine:* Kontroll av dato og stad for fødsli til Ole Andreas Nyhus?* Eg reknar med at Nyhus kanskje er ein husmannsplass, men under kva gard ligg han?* Fullt namn på faren med yrkestittel og opphav?* Fullt namn på mori med opphav?* Utvandringsåret til Ole Andreas Nyhus?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Buverud

Jeg har samlet utvandrede fra Holla, og lagt ut på [url="http://www.holla.no/emigranter/>http://www.holla.no/emigranter/ . Kunne i første omgang ikke finne ham på denne listen, - og det er jo mulig dette er en jeg mangler, så noen dato for utreise har jeg enda ikke. Jag tipper at dette kanskje var en av de mange fra Holla som kom til Mt. Morris?Jeg arbeider også med å samle slektene i det nåværende Nome (tidligere Holla og Lunde) i Telemark. Har kommet til ca. 1844 i Holla, og er like ved å publisere en ny framvisning for slektene i Holla og Lunde. Forløbig går det an å gå inn en 'bakvei'. Jeg måtte altså se etter vielsen: Viet 5. Juli i Holla kirke Ungkar Johannes Olsen Hægna; fødested Nyehuus. Han finner du på Lenke - og Pigen Kirsti Thorsdatter f.Hægna. Fødestedet er feil, - og du finner henne på Lenke .Jeg har altså ikke foreløbig fått koblet dette paret sammen i basen, men det er på plass i løpet av ca 14 dager.Som du ser kan du be om aner eller etterkommere. På han har jeg forfedre opp til 8. ledd, - og på henne til ihvertfall 14. ledd bakover.Du kan ellers gå inn på min hjemmeside:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Nils for spennande innlegg! Eg har i kveld studert litt meir på denne huslyden, og eg finn dei i FT1865 for plassen Hegna under garden Dagsrød i Holla:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johannes Olsen Huusfader g Huusmand med Jord 1819 HoldenKirsti Thorsdatter Dennes Kone g 1827 HoldenThor Andreas Johannesen Deres Søn ug 1858 HoldenIlian Marie Johannesdatter Deres Datter ug 1855 HoldenIngeborg Marie Johannesdatter Deres Datter ug 1862 Holden~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Andreas er nok ute og tener einkvan stad, men at dette er rette huslyden, går fram av FT1910 for Mt. Morris, Waushara Co., WI der ''Ole A. Nyus Johnson'' er farmar med to brør som drengar, ''Thomas Johnson'' (52) og ''Olavius Johnson'' (44). Sistnemnde må vera fødd etter 1865! Alle dei tre brørne er oppgjevne å ha utvandra til Amerika i 1869!Ogso FT1900 oppgjev 1869 som utvandringsår for dei tre brørne, og sjå der: FT1870 for Mt. Morris, Waushara Co., WI syner heile huslyden, John (52) og Charlotte (43) OLSON med borni Oley (19), Ellen (16), Thomas (13), Emma (9) og Olavius (3), alle fødde i Noreg!Etter dette veit me at huslyden utvandra samla, mest truleg i 1869, men kan dette stadfestast?Elles sit eg att med eit par andre spørsmål:* Stemmer fødselsdatoen for Ole Andreas, 17.11.1851?* Og under kva gard i Holla ligg denne Pladsen som Kirsti Thorsdotter kom ifrå?Nok ein stor takk for gode opplysningar som noko nær har løyst heile dette problemet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Buverud

Beklager at jeg glemte å konfirmere fødselsdatoen til Ole Andreas! 17.11.1851 er korrekt, født på plassen Hegnen/Hegna og døpt i Holla kirke 7. desember samme år.Jeg har også funnet emigrasjonsdatoen. Passagerer med 'Rjukan' under Kapt H. Hansen fra Skien 28 april 1869. Ankomst Quebec 11 June 1869:Johannes O. Hægna, Kone, 5 Børn, 17, 14, 10, 7, 1.1/2. Skipslistene for skutene Skien, Porsgrunn og Kragerø oppgir ikke alltid hvor passasjereene kom ifra, - så også her. Derfor hadde jeg ikke plukket ut disse før! De sto nemlig ikke innført som utflyttet i kirkeboken.Her er forøvrig skipslistene som er skrevet av: http://www.slekt.org/passlist/passenger_lists.htmlSå her fikk jeg god hjelp, - mange takk for det!Undertegnede og presten i Holla var tilstede ved 150-årsjubileet til Holden menighet i Mt. Morris for to år siden. En uforglemmelig opplevelse! Så derfor er dette av særlig interesse for meg også.Jeg har til nå bare funnet en 'Pladsen' i Eidsbygdadelen av Holla, - under Baksås. Så jeg antar att det må være den.Nils............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Buverud

PSHar du noe info om etterslekt 'der borte', så er det av stor ineresse for meg!Nils............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Nils for kompletterande opplysningar, som gjer at manuskriptet mitt vert komplett når det gjeld denne huslyden!Ole Andreas Nyhus døydde barfnlaus, so eg kan diverre ikkje fortelja deg om etterslekt der. Men p.g.a. dei mange sogneættene som busette seg der, har eg jobba mykje med det norske settlementet i og kring Wautoma, Waushara Co., WI. Eg reknar forresten med at du har observert avskrifti mi av barnedåpane i Mt. Morris Luth. church frå 1853 til 1880, som ligg her på Digitalarkivet?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Buverud

Ja, jeg har registrert det, og jeg tror også at jeg 'forsynte' meg noe av den, - så mange takk til deg også!Nils...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.