Gå til innhold
Arkivverket

[#39899] Hallen slekt


Gjest anita bakken
 Del

Recommended Posts

Gjest anita bakken

Hei Kan noen hjelpe meg med Malie Hallen født 1794 ? Etterkommere finner jeg i Møre og Romsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Har du ingen flere opplysninger om henne? F. eks. farsnavn, ektemann eller nærmere bestemt hvor hennes etterkommere bodde. Du bør også fortelle hvorfra du har hentet din informasjon om navn og fødselsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Hei.Et skudd i blinde:Kanskje en søster av Ole Hallen, 1787 - 1830, fullmektig på Skervøygodset ?; o} knut f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita bakken

Jeg fant opplysninger på FS Hun er gift med Jens Knudsen f 1790. Sted Stangvik . Disse to er foreldre til Anders Jensen Follerø Hestnes 1816. Finner ikke mange Hallen i dette området. Trenger hjelp til å komme vidre. Kanskje jeg skal til Rørosområdet? Mvh Anita Bakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jens Pederse Halden i 1801 Lenke Sønnen Ole 15 (døpt 27/12 - 1786) var vel han som dro nordover.Til Anita: Jeg vil tro at Hallen/Halden i ditt tilfelle like gjerne kan være et gårds- eller plassnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita bakken

Hei Takk for interessen. Jeg kan kanskje finne Hallen som gård eller stedsnavn på nordmøre. Jeg kom over dette litt uvanlige navnet da jeg har begynt å undersøke min slekt Hestnes på/i Valsøyfjorden nordmøre.Jeg har hørt at det var flere skreddere skomakere i min slekt. Hilsen Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Larsen

Slekten Hallen er fra Sverige. Iallfall de som kom til Røros. Hallen er et stedsnavn i Jemtland og Herjedalen.Mvh. Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.