Gå til innhold
Arkivverket

[#39919] Narvik


Gjest ANNE HAUG
 Del

Recommended Posts

Gjest ANNE HAUG

HEI. JEG LURER PÅ OM NOEN SOM KAN HJELPE MEG MED DENNE.HJØRDIS BURCHARD SOM KOMMER I FRA SVEITS ELLER ØSTERIKE. HUN KOM TIL NARVIK RUNDT 1920-30 TRUR JEG. HUN FIKK EN DATTER I 1935-36 SOM HETER KARIN IVERSEN.KARIN FLYTTA TIL EIKER PÅ 60 TALLET. ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG MED HJØRDIS SÅ HADDE DET VÆRT FINT. MHV ANNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hjørdis er vel neppe et sveitsisk og østerriksk navn skulle jeg tro.Hvorfor mener du hun kom derfra. Burchard er vel ikke et helt ukjent navn i nordnorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Jan Westrheim

Ops. Litt rask her. Hun var født i 1911, som du ser, og kan da selvfølgelig ha flyttet til Narvik i 1920-30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Skannet klokkerbok fra Vågan: Viet 27/4 1859 ungk. Jacob Ravn Lorntsen, Hamerø? - Vaagen, 31 år, far Lorntz Burkard. Piken Bolette Sophia Pedersdt., Ofoten 24 år, far Peter Jacobsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Lødingen skannet ministerialbok, konfirmerte: 1845 27/7 Jakob Ravn Lorentzen, 17 år, f. Melsbø. Foreldre Lorentz Burchard Hartvigsen og avf. Maren Lavina Iversdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Haug

HEI JA NÅ HAR JEG NOE OG LETTE PÅ. SÅ JEG FOR SI TUSEN TAKK FOR HJELPEN TIL DERE ALLE SAMMEN. MHV ANNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.