Gå til innhold
Arkivverket

[#39943] Ole Olson Beito, fødd Austre Slidre 1844, d i Sogndal 1907 - fødselsdatoen hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Olson Beito, gardbrukarson frå Beito i Austre Slidre, gifte seg i Sogndal 7.11.1872 og døydde i Sogndal 23.2.1907. Ved båe høve får me vita at han var fødd i 1844, men er det nokon med tilgjenge til lokale kjelder i Valdres, som kan fortelja meg den nøyaktige fødselsdatoen hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Hauger

Er det denne Ole du mener?LenkeJeg kan dessverre ikke hjelpe med noe fødselsdato. Men både bygdeboka for Øystre Slidre og FamilySearch (IGI) oppgir 1844 som fødselsår, så det burde stemme. I bygdeboka står det for øvrig bare dette om ham: 'Ole, f. 1844, vegarbeider'. Det kan jo tyde på at han har flyttet ut, siden det ikke er funnet flere spor etter ham i Øystre Slidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunnar for nytt innlegg.Jau, eg trur nok dette er rett mann, og eg er ikkje overraska over at bygdeboki for Austre Slidre ikkje nemner noko om lagnaden hans. Liknande manglar har eg sjølv observert i nemnde bok...Men eg vonar at einkvan kan hjelpa meg med denne fødselsdatoen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein, men like hjarteleg takk til Norodd for fødselsdatoen til Ole Olson Beito. Det var alt eg mangla om han!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.