Gå til innhold
Arkivverket

[#39953] Johannes Monsson, f. Haus 1814 - gift og busett i Bergen - opphavet hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johannes Monsson, oppgjeven døypt i Haus 6.12.1814, som son av ein Mons Johannesson, gifte seg ANDRE gongen i Bergen 13.8.1865 med Synneva Arnesdotter, fødd i Hafslo i Sogn 4.10.1828.Den seinare lagnaden til dette parfolket ser grei ut, bortsett ifrå at Johannes ved dødsfallet i Bergen 25.4.1884 vert oppgjeven fødd i 1821(!).MEN, Johannes Monsson hadde vore gift ein gong før med ei Karen Johannesdotter. Ho døydde i Bergen 20.10.1861 og skal vera fødd i januar 1819. Eg finn ikkje denne første vigsli hans i Bergen! Kanskje gifte dei seg i Haus? Var ho derifrå?Er det nokon med lokal kunnskap i Haus som kan hjelpa meg finna svar på nokre av desse spørsmåli:* Kan Johannes Monsson sin dåpsdato i Haus stadfestast? Er det oppgjeve ein fødselsdato? På kva gard/plass i Haus var han fødd?* Fulle namn på foreldri til Johannes Monsson med yrke og bustad og opphavi til båe?* Dato og stad for vigsli til Johannes Monsson og første kona Karen Johannesdotter?* Opplysningar om opphavet til Karen Johannesdotter?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg heldt på å gløyma:Medan Johannes Monsson døydde i Bergen 25.4.1884, er det ogso eit mysterium kvar andre kona gjorde av seg som enkje? Ho var i 1891 som Synneve Monsen busett i Absalon Beyers gate i Bergen, men der forsvinn alle spor.* Er det nokon med betre auge enn eg som kan finna att Synneve etter 1891? Dødsfallet hennar er særleg interessant!Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her står det at brudgommen var 21 år og brura 17, det skulle vel stemme. men detter er ikke kopi fra Kirkeboka: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Un grand merci til Kjellaug for flotte opplysningar. Dette ser jo svært so tillitsvekkande ut, men må jo, som du òg seier, kontrollerast mot originalkjelder. Kanskje einkvan med lokal kunnskap sit med dei naudsynte kjeldene?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Her er vielsen til Johannes' far, Mons, og Anna [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=hausvgd&gardpostnr=2364&merk=2364#ovre>LenkeI 1799 dør Mons' datter, Barbru, 3 år LenkeI 1800 dør Marte, Johannes' søster, på 1 år LenkeMons og Anna i 1801, 25 - 26 år, ser ikke ut til å ha levende barn; LenkePå gården bor også Johannes' far Johannes Olsen, 63 år.I 1815 får de en dødfødt datter LenkeDet ser ut til å være et skifte her, men her står det Mjelde Skipreide (var ikke klar over at det hørte til Mjelde i en periode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arnfrid for nytt innlegg her!Dei opplysningane som du har funne, synest underbyggja det som kjem fram på FamilySearch, so opphavet til Johannes Monsson sine foreldre synest å vera ''i boks''...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

der er også to Anna Johannesdatter på Songstad, en som er enke og blir gift igjen i 1806. Jeg er selv født i gamle Haus, nå Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Hei!Johannes Johannessen Tunes f. 1791 d. 1886 gift 1817 med Magdeli Johannesdatter Romslo f. 1800 d. 1885. De var først husmannsfolk på Romslo og i Indre Arna. Fra 1829 ble de bønder på Tunes. De fikk 12 barn deriblant datteren Kari f. 1819 på Romslo. Kari giftet seg 1836 med Johannes Monsen Ytre Songstad f. 1814. De bodde på Tunes frem til 1850 da de flyttet til Bergen. På Tunes fikk de 5 barn i årene 1837-1845, i tillegg hadde Johannes en datter Johanna f. 1836 utenfor ekteskap sammen med Anna Jakobsdatter Nedste Mjelde f. 1810 på Nakka i Evanger (Voss). Johannes giftet seg opp igjen i Bergen i 1865 med Synneve Arnesdatter Hillestad f. i Hafslo i 1828Opplysningene ovenfor er hentet fra bygdeboken for Haus sogn. Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Kenneth for svært gode og oppklarande opplysningar om denne ætti! Eg er svært nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.