Gå til innhold
Arkivverket

[#39956] Christophine Marie Olsdotter Monsen, fødd i Bergen 1858- levde i 1905, men kvar?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

To ugifte unge menneske frå Hafslo i Sogn, Ole Christopherson Moe og Synneva Arnesdotter Hillestad, fekk ei dotter i lag som vart fødd eller i alle fall døypt i Bergen:* Christophine Marie Olsdotter Monsen, fødd 8.10.1858.I 1865 gifte mori seg med Johannes Monsen (sjå tema #39953), og i 1865 var Christophine rekna som ''fosterbarn'' hjå mori og stefaren.I 1875 er Kristofine Monsen ei tenestejente busett i 15. rode nr. 114.1 i905 døydde far hennar, Ole Moe, og då oppgjev dødsmeldingi hans dotteri Karoline(!) Monsen som etterleveande barn, men utan adresse!So kjem me til det store spørmålet:* Kvar i all verdi vart det av Christophine Marie?Eg vonar at einkvan med betre auge enn eg kan bidra med noko og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!PS: Eg ser at ei Kristofine Kristoffersen, f. Bergen 1857, utvandra frå Bergen i 1883, men kan det vera ho? Far hennar heitte rett nok Ole Chrikstopherson Moe, men ingen kjelder nemner ''vår'' Christophine med etternamnet Christophersen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.