Gå til innhold
Arkivverket

[#39958] Torbjørn Samsonson Skutle (1810-1897), utvandra frå Voss i 1844 - div. oppl.?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Mellom emigrantane frå Voss frå 1844 finn me Torbjørn Samsonson Skutle med kona Anna Ellingsdotter og fleire born. Huslyden er omskriven av Gerhard B. Naeseth mellom emigrantane dette året, men eg saknar eit par detaljar:* Kva yrkestitel hadde Torbjørn Samsonson Skutle, medan han budde i Noreg? Gardbrukar eller husmann eller? Om han var husmann, kva plass budde han i so fall på?* So var det jentenamnet til Anna Ellingsdotter? Naeseth antyder Graue, men eg skulle gjerne hatt ei stadfesting av dette?Eg vonar å råka borti ein ''Vossaekspert'' der ute i Brukarforum som kanskje kan oppklara desse detaljane for meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt D. Hjeltnes

På disse sidene fra Vossaboki vil du finne litt om Torbjørn Samsonson Skutle og kona hans. Du må inn på bok 4 , Kvitlar åttung.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Britt for henvisingi til Vossaboki. Eg fann akkurat det som eg mangla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.