Gå til innhold
Arkivverket

[#39976] Spørsmål til Rune Nedrud


Gjest Rigmor Waler Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei Rune :)I følgende debatt, Lenke ditt innlegg nr. 2, nevner du at Anna Seitlose skal være nevnt flere ganger. Har du noen oversikt nå?Mvh oh *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Nedrud

Hei RigmorJeg skal gå gjennom tidsskriftet og gi deg en oversikt på hvilke nummer det gjelder. De aktuelle numrene bør deretter lett kunne bestilles fra Vest-Oppland Slektshistorielag, eller lånes via et bibliotek.mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Nedrud

Foreløpig: Siste nytt om Anna Zeitlose Schenk av Herman Nettum i nr. 3/1999 og et tidligere i nr. 2/97. Alt som er skrevet om Anna er nok signert Herman Nettum og av kildehenvisninger er det få eller ingen. Men som han skriver i 3/99 har Europeiske stamtavler kommet med 4 nye bind, uten at jeg kjenner til hvor gjennomarbeidet og kildeopplysende de er. mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Svært takknemlig for alt du gir meg av informasjoner her Rune, slik at jeg kan få sjekket det opp og eventuellt ut.Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Nedrud

Hei igjenSå vidt jeg kan se er disse artiklene alt som er skrevet i Vest-Oppland Slektshistoriske tidsskrift.Grunnlaget, den første artikkelen står i TOTN 1976 og en oppfølger til denne i TOTN 1982, begge av Nettum.Beklager at jeg ikke kan hjelpe mer enn det, men Anna Zeitlose er ikke av min slekt så jeg har ikke tittet noe på henne ;-)mvh RuneLykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei Rune og takk for dine svar ;)Jeg vil bestille det jeg mangler, for ihvertfall å ha lest det.Det virker ikke så interessant, så lenge han ikke oppgir sine kilder.Er litt bortskjemt med det fra artikler i Genealogen og NST. Spesiellt Per Reidar Christiansen.Mange hilsener og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.