Gå til innhold
Arkivverket

[#39984] Tina Knutson, fødd 26.5.1882 i 'Noreg' - dotter av Carl Johan og Bertha Marie?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Tina Knutson, oppgjevi fødd i Noreg 26.5.1882 som dotter av Carl Johan Knutson (fødd Noreg July 1855) og kona Bertha Marie, utvandra med foreldri sine før 1884 til Seely township, Faribault Co., MN.Eg mistenker denne huslyden for å vera komen frå Sørvestlandet, kanskje frå Flekkefjord eller Lund, men er langtifrå sikker.Er det nokon som dreg kjensel på desse namni og som kan hjelpa meg finna det nøyaktige opphavet deira i Noreg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Er det de som gifter seg i Bergen ca. 1879?Carl Johan Knutson Male FamilyEvent(s): Birth: Christening: Death: 15 JUL 1937 Marriages: Spouse: Bertha Marie Hanson f. ca. 1858 Marriage: About 1879 Bergen, Hordaland, NorwayDette paret får en datter:Aledah Amelia Dockham Knutson f. 14 FEB 1880 Bergen, Hordaland, Norway død 07 MAY 1957Fra Family-Search.Jeg finner de ikke i kirkebøkene for Bergen. Her er det noe rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Anders, Reidun, Rune, Tommy og Geir for mange spennande og interessante meldingar!Eg har studert bidragi, og det kan vel ikkje vera mykje tvil om at denne ''joint venture'n'' har gitt gode resultat'! Det må vera rette huslyden, og særleg når eg ser at mor til Carl Johan heitte Magdalena. Ho budde hjå som sin i Minnesota i 1900!Ein kan saktens spekulera på korleis ein sjømann frå Koparvik kan verta bonde og skogsarbeidar i Minnesota, men ein har vel vore vitne til meir radikale yrkesendringar...No sit eg i grunnen berre att med eitt spørsmål om denne huslyden:* Frå kva gard/plass i Ørskog hadde Bertha Marie Hansdotter opphavet sitt (fødd 1851)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidun Søbstad

Og her blir hun døpt LenkeNr. 41 på siden.Hun er døpt Berthe Marthe, ikke Marie. Jeg finner ingen andre Berthe Marie født i 1851-1854 med en far som heter Hans.mvh RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Reidun for nye gode innlegg. Me burde vel ha leitt fram vigsli til Carl Johan og Bertha for å vera heilt sikre på opphavet hennar, men det ser unekteleg ut til at du har funne rette Bertha...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Beklagar, men denne Berte Marta døydde året etter. Ei ny syster Berte Marie Eline f.1855 gifte seg i Sykkylven og vart verande der, så ho er nok heller ikkje aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg gløymde å peike på fødselsdatoen til Katinka i forrige innlegg - 26.05.1882. Men korleis stemmer denne familien med emigrasjonen som er nemnt i innlegg 6, som er kjelda for Ørskog-teorien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Carl Johan Eliasson ble gift i Sykkylven 03.10.1875 med Berthe Marie Hansdtr.Hans far var Elias Knutson og hennes far var Hans Hansson.Ørskogteorien stemmer vel da ihvertfall når det gjelder ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Og her er vel Berthe Marie i FT 1865 på gården Fauske, sammen med sine søsken. LenkeHer heter faren Hans Magnussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Bingo.Hans Karl Hanssen Strømmegjerde (f. 1822, d.ca., 1869) g. 1846 m. Johanne Marie Eriksdtr. Heggebakk (f. 1824, d. 1878). Br. 1846—1871. Born: Lars Petter f. 1846. Berte f. ca. 1848 g.m. Karl J. Eliassen frå Avaldsnes. Hans Rasmus f. 1849, d. 1896. Dauvstum. Lars Elias f. 1851 g. på bruket. Hanna Lovise f. 1855 g.m. Petter Olaus Pettersen Fet. Peter Martinus f. 1858. Utvs. nr. 837. Sjå også StraumeAlder 20 år i 1865 er altså heilt på jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Aase og Anders for nye spennande innlegg!Eg følte meg ikkje heilt ''komfortablel'' med denne Bertha Marie som var funni før, so det var bra at du Aase kunne bidra med meir detaljerte opplysningar!Nok ein ging ein stor takk for hjelpi! Då er dette problemet heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.