Gå til innhold
Arkivverket

[#40010] Ny her. Opplysninger.


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

Å hjelpe andre.... Jeg er en ganske uerfaren gransker her inne, selv om jeg nå bruker mye av min fritid her, og føler jeg har rimelig god kontroll over basene jeg kan søke i.Å finne sin egen slekt er en tilfredsstillelse, og de har jeg funnet med hjelp av mange gode hjelpere her inne.Å hjelpe andre med det samme er like morsomt. At det kommer 'nye' brukere som vi i felleskap hjelper, er en av de grunnene til at jeg fortsatt daglig er her.Men det er en ting jeg vil oppfordre alle nye her:Fortell oss alt du vet! Noen ganger kan jeg sitte i timesvis å søke, for så å høre: ' dette visste jeg, men...'Dette er litt 'vondt' å høre. Mange av oss har gjort det vi kan, kanskje i timesvis, uten å få en takk, eller at dette skulle være en selvfølge. Ingens annes familie er selvfølge for oss !!Derfor vil jeg oppmode alle: Vær presis, fortell oss hva du vet, alle opplysninger kan være viktige. Husk: Vi vet ingenting i utgangspunktet!!Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate hansen

kan si meg enig der, der går kanskje an å skrive at den ungen vet vi alt om, men ikke den andre ungen. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.