Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mary Ann J T Eide

[#40021] Norman Johansen f 1879 d 1953

Recommended Posts

Gjest Mary Ann J T Eide

Er det noen som har opplysninger om Norman Johansen f 1879 d 1953??? Han var gift med Albertine!Takknemlig for de opplysningene eg kan få

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Dette var sparsomme opplysninger. Hvor omtrent i landet kom han fra?Den eneste som passer nesten med fødselsår og navn er denne karen:LenkeTror det blir nokså vanskelig å hjelpe deg med søking om du ikke har flere opplysninger .Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann  T Eide

Eg vet ikke hvor han er født! Han er gravlagt i Sauda Den ene sønnen heter Arnold f 1907

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Her er også en mulighet.Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie Skålnes

Eg finn sonen Arnold konfirmert i Sauda i 1921 (sjå skanna kyrkjebok for Sauda, øvst på side 121). Sonen er fødd i Ankenes, som ligg i Nordland. Faren heiter Anton Normann Johan Johannesen.For andre som vil hjelpa, sjå og m.a. tema 39504.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Her er Arnold dpt.19.5.1907 Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann  T Eide

Tusen takk for opplysningene! Finner dere flere opplysninger ,så er jeg glad for det også!!!TAKK IGJEN!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann J Tveit Eida

han har også en sønn som heter Kaare f 3.6.1921 Fant det i kirkeboken for Sauda!Her er han oppført med Anton Normann Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann  T Eide

fant en sønn til:Peter Emil f 16.8.1912(Meløy) Konfirm i Sauda 2.10.1927

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann  T Eide

Noen tillegsopplysninger som eg har fått! Anton Normann johan er født 9.4.1879 d 26.6.1953

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.