Gå til innhold
Arkivverket

[#40036] Kirkebok for Garder sogn i Vestby (Akershus).


Gjest Bjørn Dahler
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Dahler

Er det noen som har tilgang på kirkebok for Garder i Vestby og som kunne se etter Petter Martinsen Hestvedt født i 1880 ? I 1903 sier kirkeboka for Våler at Petter var gift husmann. Han er oppgitt å være faren til et uekte barn som ble født i Våler (Østfold).Hilsen Bjørn Dahler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarleif Nordheim

Beklager, ingen med det eller lignende navn registrert i Garder kirkebok fra 1878 og utover. Heller ingen konfirmant i passende tid etter.Har du ytterligere opplysninger? Hvor finnes denne personen v folketellingen 1990?Mvh Jarleif N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Horpen

Jeg blander meg vel inn i tema til Bjørn Dahler, men skulle så gjerne spurt Jarleif N. om noe. Jeg har ett tema 39585 Akershus. Tror du at du kan kikke litt på den. Mvh Turid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Dahler

Takk for at du tok en kikk.Jeg har heller ikke funnet ham i FT 1900, så det må vel andre søk til for eventuelt å finne ham.Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.