Gå til innhold
Arkivverket

[#40048] Har noen link til 1920 og 1930 Censusen USA?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Hei jeg lurer på hvor jeg finner 1920 og 1930 Censunsen?Har noen link til 1920 og 1930 Censusen USA? Med Vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Utrolig at du ikke har fått den med deg..www.ancestry.com har alle censuser. Og det er en betalingstjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Du kan finne deler av enkelte census (vet ikke om 1920/1930) i forskjellige genealogiske foreninger, men de er gjerne ikke indeksert. Men vet du hvor du skal lete, er det en mulighet.Men trenger du søke muligheter (indeks), kommer du vel ikke utenom ancestry.com.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Ja du har rett Laila! Utrolig at jeg ikke har fått med meg dette!Men nå har jeg meldt meg inn og har tilgang til massevis av info på www.ancestry.com ! Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Hvis du ikke vil være medlem ut over prøveperioden, vil det bli trukket 13-1400 kroner på VISA-kortet ditt. (Jeg ramlet i den fella, og det var bare såvidt jeg fikk tilbakebetalt pengene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Jeg har månedsabonnement som blir fornyet automatisk hver måned (hvis jeg ikke gir beskjed).Minuset er at det er dyrere pr måned, men da har jeg mer frihet til å si det opp når jeg vil.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg tok månedsabbonnement som Hanne Line. Tenk jeg ikke visste om at Censusene for USA lå der!En ny og spennende verden av muligheter åpnet seg.Jeg anbefaler også månedsabbonnement. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.