Gå til innhold
Arkivverket

[#40053] Søskenflokken Bathen fødd Mosjøen, Vefsn 1884-1903 -fødselsdatoar og utvandring?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Erik Johannesson Bathen, fødd i Hafslo i Sogn 23.7.1844, gifte seg i Mosjøen kring januar 1883 med Ursula Christine Pedersdotter Klæbo, fødd i Brønnøy 12.11.1863. Erik var m.a. bokhandlar og postmeister og i mange år ordførar i Mosjøen der han døydde 5.8.1910. Enkja Ursula utvandra i 1923 til Amerika.Eg kjenner til fem born etter dette parfolket, men det kan godt ha vore fleire når me ser på dei lange mellomrommi mellom nokre av dei...:* Johan Erikson Bathen, fødd i Vefsn 8.2.1884, skal ha utvandra i 1917, men eg finn ikkje denne utvandringi nokon stad...* Peter Olai Erikson Bathen, fødd i Vefsn 9.7.1886, gifte seg i Mosjøen kring 1917 med Anna Elisabeth Juliusdotter Corswick frå Brønnøysund. Dei utvandra til Amerika i 1921/1923.* Reidar Erikson Bathen, fødd i Vefsn kring 1894, flytte til Bergen.* Fritjof Erikson Bathen, fødd i Vefsn 20.7.1899, flytte til Harstad.* Erika Marie Eriksdotter Bathen, fødd i Vefsn 14.1.1903, utvandra til Amerika med mor si i 1923.Det er dårleg med skanna kyrkjebøker frå Vefsn frå denne perioden, men eg vonar kanskje einkvan sit med kopiar eller filmar?Eg ville setja stor pris på desse opplysningane:* Fulle namn og nøyaktige fødselsdatoar på ALLE born fødde av Erik og Ursula, ogso eventuelle born som døydde i barndomen?* Om dei hadde born som døydde unge, er eg òg interessert i dødsdatoane deira?* Og endeleg, er det mogeleg å stadfesta utvandringi til Johan Erikson Bathen (1917)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Johan - f. 08.02.1884. Meldte utflytting til Amerika 12.09.1909.Peter Olai - f. 09.07.1886Erna - f. 14.09.1888. Ikke funnet konfirmert, og er heller ikke nevnt i 1900-tellingen, så hun døde nok som barn. Mangler imidlertid tilgang til gravlagte i den aktuelle perioden.Reidar - f. 18.02.1894Frithjof - f. 20.07.1899Erika Marie - f. 14.01.1903Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

P.S.Etter konfirmisjonsinnførslene å dømme, brukte alle Bathen som slektsnavn. Ingen brukte farsnavnet, dvs. Eriksen, som en del av navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke & Gøran Åhling

Johan Botten (sic) f. 1884, bustad Mosjøen, fra Trondheim 29.09.1909 til Winnipeg, Man.Bingo? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit, Geir og Vibeke/Göran for interessante og gode innlegg.Med dette er søskenflokken komen godt på plass, og likeins utvandringi til Johan. Då sit me i grunnen berre att med desse spørsmåli:* Dødsdatoen til Erna Bathen?Og so to spørsmål som eg gløymde å nemna spesielt i det første innlrgget mitt:* Vigselsdato (1883) for Erik Bathen og Ursula?* Vigselsdato (1917) for Peter Olai Bathen og Anna Elisabeth Corswick?Nok ein gong ein stor takk for framifrå hjelp so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

VIELSE: 09.04.1917.PETTER OLAI BATHENStilling/bopel: Fabrikeier, MosjøenFødt: Mosjøen 1886. Konf.: Dolstad 1901.Far: Postmester Erik Bathen ANNIE ELISABETH KJØRSVIKStilling/bopel: Kontordame, BrønnøyFødt: Providence, NJ, USA, 1890. Konf.: Brønnøy 1905.Far: Fabrikarb. Julius Kjørsvik. Forlovere: Jacob Jacobsen og Alfr. Wedding. Vielsen i 1883 har jeg ikker tilgang her jeg sitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Geir for rask reaksjon! Då er ogso denne vigsli ''i boks''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke & Gøran Åhling

Litt på siden og dessverre ikke noen svar...Hos www.ellisisland.org:Annie E. er f. i Providence, N. Y. og var i Statene 1890-91. Hun og de tre barnene er på vei til Juba City, Cal, husband/father Petter Olai Bathen. Erika skal til Uncle Erling Klaeboe, Chicago Ill 2512 Ainslie (?) Str. Moren skal til Sister Else Klaeboe, overkrysset adresse og skrevet 'as above'. Døde i California:(Det står litt mere enn hva som er skrevet av) Annie E. Bathen 30.09.1964 f. 07.09.1890 John Bathen 07.06.1945 f.08.02.1884 Peter O. Bathen 26.02.1975 f. 09.07.1886 Sigrid Bathen 28.09.1943 f. 04.03.1921 Ursella K. Bathen 10.09.1951 f.12.11.1863Døde i SSDI: Eric J Bathen f. 18.03.1918 død 12.04.2001 Erika M. Alm f. 14.01.1903 død 01.01.2001 (den siste er meget sannsynlig - Yahoo-søk: Obituary og Bathen)Eriks obiturary sier at morens pikenavn var Korsvik. Er hun besøkende pleiedatter Emny Korsvik på Strømsnæs i Brønnøy i 1900-tellingen, lik Enny Kjørsvig som er bosatt Vevelstad (Skraeddervik) på Tjøtta? Oppgaven om henne i SSDI sier at morens pikenavn er Murbrack, og da er det muligt at hun bor sammen med bestemoren. (Og en mulig mor Hansine Murbraek emigrer i 1885, 19 år.)Lenke til obituaryn: Lenke Erik hadde en bror Peter, sannsynligvis f. i USA og død i 2002 (SSDI), og en søster Harriet(=Hetty?) som jeg ikke finner igjen i SSDI.Håper at det ikke blev altfor rotete; det er nok 'time to call it a day' her, så god natt! : ) Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Vibeke for nytt fyldig innlegg!Eg har fulgt denne huslyden i Amerika frå før, men var ikkje merksam på at Erika var gått bort, so den datoen var godt å få tak i!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Geir Tverå

Til nr. 8:Dødsdatoen til Erna Bathen: 28.02.1889.(Opplysningen er basert på en avskrift. Dødsårsaken har jeg ikke.)Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Geir for siste innlegg, som gjer denne huslyden ganske so komplett i manuskriptet mitt, i alle fall når det gjeld opplysningar frå Vefsn/Mosjøen!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.