Gå til innhold
Arkivverket

[#40061] Gunhild Larina Olsdotter (Klatstølen), f. Etnedal, Valdres 1845 - til Wisconsin?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika har eg fått opplyst at:Gunhild Larina, kjend som Larina Olsdotter, fødd i Etnedal, Valdres 9.12.1845 av foreldri Ole Tidemandson og Aase Knutsdotter, skal ha utvandra til Amerika i 1867.Eit søk i FT1865 syner at Ole Tidemandson (1803) og Aase Knutsdotter (1808) då var plassfolk i Klatstølhòlet under Klatstølen i Etnedal.Men, kan nokon hjelpa meg med desse detaljane:* Stadfesting av fødselsdatoen til Gunhild Larina (9.12.1845)?* Stadfesting av utvandringsåret til Gunhild Larina (1867)?* Frå kva gard/plass i Etnedal hadde Ole Tidemandson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Etnedal hadde Aase Knutsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert Bjerke

Gunhild Larina's navn staar ikke i listen av barn til Ole Tidemandson og Åse Knutsdtr på side 408 av bind B av Gard og Bygd i Etnedal. Ole var fra gården Øygarden under Byffellien (s.394), og Aase fra Sørre Li, gårdnummer 119 i Etnedal (side 289). Ole døde 1872, og Aase utvandret som enke til Amerika og døde der 1878. Kirkeboken for Bruflat sogn 1850-1876 er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Robert for raskt og interessant svar.Eg er overraska over at Gunhild Larina ikkje er medrekna mellom borni til Ole og Aase, men då er kanskje ikkje barneflokken deira komplett? Er det eit hòl kring 1845?Utvandringi til Gunhild Larina er då tydeleg ført i den boki som manglar, so der lyt me vona på at passasjerlistene kjem fram med namnet hennar...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Hauger

Jeg er ikke like overrasket, det er mange barn som ikke er kommet med i bygdebøkene for Etnedal. FamilySearch (VRI) viser at hun ble f. 9/12-1845, dette er den mest pålitelige delen av F.S. og skal være korrekturleste avskrifter av kirkebøkene. Ved folketellingen fra 1865 var Gunhild Larine Olsdtr. tjenestejente på Espelien i Etnedal, så hun kan tidligst ha emigrert i 1866.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert Bjerke

Som Gunnar sier, er det mange barn og mange andre ting som ikke er kommet med i bygdeboken for Etnedal. Den er en skuffelse, jeg ønsker den var så godt gjort som Sør-Aurdals bygdebok. Jeg skal se etter i kirkeboken for Gunhild Larine's fødsel når jeg har anledning. Kanskje neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest robert bjerke

Ifølge kirkeboken for Sør-Aurdal, er Gunnild Larine født den 9. desember 1845, datter av Gmd Ole Tidemands. Ødegaarden og Aase Knudsdtr.Det synes at Ole brukte farens gaard Ødegaarden i 1845.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.