Gå til innhold
Arkivverket

[#40068] Olaf Berntson Ovri/Ovre, f. 1881- til Amerika -frå Nes eller Eidsvoll, Akershus?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika får eg opplyst at:Olaf Berntson Ovri, kjend i Amerika som Olaf OVRE, skal vera fødd ''i Noreg'' i eller nær 1881, som son av Bernt Bredeson Ovri og Helene Olsdotter.Utvandringsåret er ukjent, men han gifte seg i Buffalo Co., WI i 1911 og døydde i 1915.Eg mistenker denne karen for å vera komen frå Nes eller Eidsvoll i Akershus der Ovri finst som gardsnamn, men eg står fast i leitingi etter det nøyaktige opphavet til denne huslyden.Er det nokon som dreg kjensel på desse namni og som kan svara på nokre av desse spørsmåli:* Nøyaktig dato og stad for fødsli til Olaf?* Utvandringsåret hans?* Fulle namn på foreldri med yrkestitel og opphavi deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finne dette i FS/VRI:Bernt BREDESEN Birth: 30 Jul 1849Father: Brede HALVORSENSpouse: Helene OLSDRMarriage: 18 Sep 1876 Place: Aamot, Hedmark, Norway--------------------------------------------------Helene OLSDR Birth: 07 Jun 1858Father: Ole HALVORSENSpouse: Bernt BREDESENMarriage: 18 Sep 1876 Place: Aamot, Hedmark, Norway Her er Bernt (Bent) og Helene Olsdatter på Øvre i Åmot, Hedmark, i 1900 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er Bent Bredesen med foreldre på Skjæråsen i Trysil i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60428&gardpostnr=482&merk=482#ovre>Lenke I tilsvarende telling i RHD har Bent fødselsåret 1849. Lenke. Brede Halvorsen og Berte Henriksdatter ble gift i Åmot i 1848 Lenke (FS/VRI). I FS/IGI står det Søndre Osen på ekteskapsinnførselen. Brede Halvorsen skal være fra Våler, f.ca. 1820.Iflg. FS/IGI er Helene Olsdatter, f. 7.6.1858, datter av Ole Halvorsen og Kari Mikkelsdatter. Finnes disse gift i Trysil/Åmot i 1857:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for fleire spoennande og oppklarande innlegg! Du har løyst heile problemet for meg med to unntak:* Frå kva gard/plass i Åmot har Helena Olsdotter (f. 1858) opphavet sitt? Ho var tydeleg på legd i 1865, so faren og/eller mori var kanskje avlidne...* Og so manglar eg ein nøyaktig fødselsdato for Olaf Berntson Øvre (1881)?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg var på arkivet og så etter Helena, men jeg fant henne verken døpt eller konfirmert i Åmodt. Jeg så nettopp at Trysil er nevnt av Grethe, så jeg skal ta en kikk der på tirsdag. Men vet dere når hun giftet seg?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove for freistnadar på å finna opphavet til Helena Olsdotter. Nåpr det gjeld vigsli, so skriv Grethe i innlegg #2 at Helena og Brede gifte seg i Åmot 18.9.1876, med FamilySearch som kjelde.Eg vonar at vigsli kan vera til hjelp...? Lukke til!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsIkke så rart jeg ikke fant Helene i Åmodt, da hun ble døpt og gift i Trysil. Men her er hun: (den karen du skulle ha dåpsdato på i 1700 fant jeg ikke, men er år 1700 korrekt?)Mvh Lars Ove

bilete1789.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove for desse fine opplysningane om Helena Olsdotter. Med dette er problemet heilt løyst!Med omsyn till fødsli i Aurdal, har eg fått årstalet hjå lokalkjende folk, visstnok utifrå rekkefølgja på borni i flokken, men kan henda er ikkje dåpen innførd i et heile...? Eg skal ta saki opp att med lokale folk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Flott LarsFor øvrig måtte jeg ha hjelp av eksperter på SAH for å tolke prestens skrift, men jeg mener bestemt at han ikke ble døpt i 1700, og det var bare det året jeg sjekket. Prestens skrift var førøvrig verre enn på dagens resepter.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.