Gå til innhold
Arkivverket

[#40076] Skifte Ytre Sogn Claus Larsson


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Skifteregisteret for Ytre Sogn 1813-1828 syner m.a. desse to postane, som truleg skriv seg til same person:~~~~~~~~~~8391 Claus Larsen Undertun Gulen 142,144b 17 1813-18288356 Claus Larsen Undertun Gulen 108,127,141 17 1813-1828~~~~~~~~~~Eg vonar dette kanskje kan vera Claus Larsson frå Halland i Gulen, fødd 1760, som i 1801 tente på Undalen i Gulen. Eg er i so fall svært interessert i opplysningar om kva tid skiftet vart halde og kven ervingane hans var?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han var ungkar, og skiftet vart halde frå 28. august 1816 til 4. desember 1817. Som arvingar står søskenebarna:Ole Bendixen Buskager i Solvorn, Erich Bendixen Alvsteigen i Mariefieren, Erich Aamundsen, styrmann som siglde frå Bergen, Niels Aamundsen Steegen i Sogndal, Hans Aamundsen Naversetter i Sogndal, Kari Aamundsdtr, enkje etter Schak Schaksen i Bergen, Brithe Aamundsdatter var død, og hadde etter seg Aamund Olsen, i Bergen, og Sara Olsdtr, 21 år, i Sogndal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for eit uvanleg interessant og spennande skifte!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.