Gå til innhold
Arkivverket

[#40086] Kirsti(n) Larsdatter Riis. Født 1661 i Kristiania. Min 6xoldemor. Søsken?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiDet jeg vet er at hun er født i 1661 i Kristiania av foreldre Laurits Boyesønn og Margrethe Jacobsdatter.Hun ble døpt 13-sep-1661 i Hellig Trefoldighetskirke KristianiaHun giftet seg 1-jun-1682 med Ove Ovesen Wangensteen i Riis, Vestre Aker, Akershus.Er det noen der ute som vet mer? Hadde hun søsken og hvor kom foreldrene fra?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Rett skal være rett:Det er selvfølgelg 6xtipp-oldemor jeg snakker om :-)Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geir kamsvaag berntsen

flere hel-og halvsøsken. du kan få flere opplysninger når jeg kan bruke begge hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei GeirNå er jeg ikke helt med?Er det slik at du bare bruker bare en hånd til å taste med om dagen? 'Gips er ikke egnet til å skrive avhandlinger med'Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Geir:Skjønner.Prøver meg på det samme, og det er ikke lett. Venter til alle 'tasteføttene' dine er ok. Det er ikke noe hast, men jeg gleder meg. Har vel de meste av etterkommere etter henne og det er vel grenser for mange aner jeg finner. Når det gjelder hennes mann Ove Ovesen Wangensteen så kommer jeg ikke lenger bakover. (Mulig dansk herkomst)Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.