Gå til innhold
Arkivverket

[#40112] Inger Cathrine Christophersdotter Kahrs/Hvidsten, f. Manger 1877 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johannes Hermundson Vetleskog frå Hafslo gifte seg i Bergen 8.5.1902 med:Inger Cathrine Christophersdotter Kahrs eller Hvidsten, fødd i Manger 17.7.1877. Ho skal ha vore dotter av ein gardbrukar Christopher Kahrs og Anna Olsdotter, fødd i Manger kring 1848.Anna Olsdotter vart sidan gift med Hans Olson Taule. Om ho var gift med Chrostopher Kahrs, veit eg ikkje... Kvar namnet Hvidsten kjem ifrå, veit eg heller ikkje...Er det nokon med lokal kunnskap i Manger som kan hjelpa meg finna svar på nokre av desse spørsmåli:* Fullt namn på faren Christopher Kahrs med yrke og bustad? Frå kva gard/plass hadde han opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Manger har Anna Olsdotter opphavet sitt?* Var Christopher og Anna gifte?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Har du fleire opplysninger Lars? Hvidsten er ei bygd i Manger,skrivest i dag Kviste. Har nokså mye informasjon fra denne bygda, men finner ingen med navnet Kahrs.Mvh. Torleif Odland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Torleif, Kenneth og Terje for interessante innlegg her.Då er det vel ingen tvil om at Inger Cathrine er fødd utanfor ekteskap, og foreldri vart vel ikkje gifte sidan heller...?Men eg er stadig ute av stand til å identifisera foreldri. FT1875 syner ein Christopher Arnoldson Kahrs, fødd i Lindås 1855, busett i Gulen, og ein Christopher (Christopherson) Kahrs, fødd i Lindås 1858 og busett i Lindås. Men ''vår'' Christopher skal jo vera fødd i 1850!? Kven er so han?Eg greier heller ikkje å identifisera Anna Johannesdotter Hvidsten fødd i 1850, men no forstår eg opphavet til dette Hvidsten-namnet. Eg var ikkje klar over at det var eit gardsnamn..!Det høyrest elles ut til at Terje sit med ein del opplysningar om denne huslyden, so me får venta til pinsen er over...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

På gården Hvidsten i Manger 1865, finnes en enke Britha Johannesdtr. 53 år. Hennes barn har Johannes/dtr som etternavn. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61261&gardpostnr=303&personpostnr=1758#nedre>Lenke Det skulle vel tilsi at hun var gift med en Johannes. Det kan jo da tenkes at dette er Annes mor og søsken, og at Anne var tjenestejente et annet sted. Her gifter i alle fall en Johannes Elefsen Widsten seg med Britha Johannesdtr. Osvold.Lenke Og da kan jo dette være dåpen til Anne Johannesdtr. Hvidsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye flotte innlegg!Eg trur jamen du har funne rette foreldri til Inger Cathrine! Eg ser at Christopher Jacobson Kahrs var gardbrukar på Floen i Manger, men at han drukna i 1895, og når du har funne ei Anna Johannesdotter på Hvidsten, so synest ''kabalen'' å vera løyst, men kanskje Terje kan stadfesta desse opplysningane for å vera 100% sikker?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Erik Sanne

I følge Thora Sollieds slektsbok om familien Kahrs ble Christopher Kahrs gift 2 ganger, første gang i 1885, andre gang i 1893. Begge hustruene bar etternavnet Myklebust. Christopher fikk to 'legitime' døtre. Inger Cathrine er ikke nevnt blant hans etterkommere og var nok resultatet av et forhold mellom ungkaren Christopher Kahrs og Anna Olsdatter.mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rolf for nytt og avklarande innlegg. Etter dette veit me heilt sikkert at foreldri til Inger Cathrine ikkje var gifte.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.