Gå til innhold
Arkivverket

[#40166] Astrid (1879) ''frå Trondheim'' til New York 1907- kanskje frå Samseth i Melhus?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Alfred Pedro Andersen, fødd i Bergen 1.1.1881, skal ha utvandra til Amerika frå Bergen i 1902(?) og gifte seg visstnok i New York (Brooklyn?) i 1907 med:Astrid ''frå Trondheim''. Ho skal vera fødd i 1879 og utvandra i 1907, om me skal tru FT1930 frå Brooklyn, NY. Alfred var skipshandlar i Brooklyn, og i 1929 kom parfolket til Noreg på vitjing. Då dei våren 1930 på ny reiste over ''dammen'', vert det sagt at Astrid var fødd i Trondheim!Eg har no studert utvandringsprotokollen for Trondheim, og eg finn berre EIN mogeleg ''kandidat'':Astrid Samseth, fødd i Melhus 1879, ugift, utvandra i 1907 til New York.Kan denne Astrid Samseth vera ''mi'' Astrid i Brooklyn, NY?Er det nokon med lokal kunnskap i Melhus som kan gjera greie for Astrid Samseth?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her har du din Astrid i 1900 tellingen i Trondheim. Foreldrene er Peder og Barbra Samset, og Astrid er født i Valdersund i Aafjorden.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Ei Astrid Lund (27 år) fra Trondheim ankommer Ellis Island den 12. sep. 1907 fra Cuxhaven (utenfor Hamburg) med skipet The Graf Waldersee.Hennes far er oppgitt som B. ??. Lund, Erling Skakkes gt. 1, Trondheim. Hun reiser til en venn Hans Paulson, 13 4th Brooklyn.Siden denne Astrid reiste via Cuxhaven, så er det ikke sikkert at hun er registrert blant Emigranter fra Trondheim.I Erling Skakkes Gade la så bor bla. Lund, P., Restauratør og Astrid, Frk. ihht til Adressebok for Trondheim 1907.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe, Rune og Jan Peter for svært interessante innlegg!Etter å ha studert innleggi til Jan Peter, ser det for meg ut som Astrid Lund er den mest aktuelle ''kandidaten'' til ho som gifte seg med Alfred Pedro Andersen, sjølv om vert sagt å utvandra til ''en venn Hans Paulson''...!Av ukjende orsaker (eg har alt etterlyst ei forklaring!) er tilgongen min til ancestry.com borte i dag, so eg får ikkje sjekka FT1910, men kanskje einkvan av dykk har høve til å gjera dette, både for å finna Alfred Andersen og denne Hans Paulsen i Brooklyn?Uansett så ser eg av The New York City Bride index at:LUND, Aactrid T.vart gift i Kings Co., NY Nov. 10, 1907, cert. no #11087, men diverre er ikkje namnet til brudgomen oppgjeve i dette registeret...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Reidun for nytt fint innlegg! Etter dette er det vel liten tvil om at det var denne Astrid Lund som gifte seg i Kings Co., NY i 1907!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Litt lettere å lese. Astrids fødsel og dåp i Vår Frues kirke i Trondheim slik den fremstår på FamilySearch VRI.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Astrid Andersen (44) ankommer Ellis Island 02 Nov, 1923, fra Bergen med skipet Stavangerfjord.Hun skal til sin mann Alfred P. Andersen, 308, 68th str, Brooklyn, N.Y.Hennes far står oppgitt som Paul Lund, Erling Skakkes gate 1, Trondheim... :)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her har hun vært en ny tur hjemme, og reiser igjen 17.01.1930 sammen med sin mann. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Astrid Andersen (39) var også hjemme i Norge i 1919. Retur fra Christiania, ankom New York Oct 07, 1919. Reiser til sin mann Alfred P. Andersen i Brooklyn N.Y. Samme oppl. om faren Paul Lund.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune og Jan Peter for nye flotte innlegg som m.a. beviser at Astrid Lund er jenta me leitte etter! Og til og med dødsfallet hennar er funne! Eg er berre heilt overvelda over kor godt samarbeidet i Brukarforum fungerer!No vert neste oppgåva her å identifisera foreldri til Astrid. Faren er tydeleg Paul Andreas Halstenson Lund, fødd i Trondheim i 1852, men kvar var no Fanny ifrå?Elles har eg òg tenkt å ''lansera'' eit spørsmål om svogeren til Astrid, Halfdan Andersen frå Bergen og den ukjende kona hans...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

No har eg ogso identifisert Fanny Gunelia Halvorsen! Ho var dotter av ein Torsten Halvorsen i Trondheim og fødd der i 1853. So dermed er heile opphavsspørsmålet til Astrid løyst! Herleg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.