Gå til innhold
Arkivverket

[#40168] Laura Kalland, død i WA 1971(?) - var ho fødd i Aure på Nordmøre i 1899?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Haakon Andersen, fødd i Bergen 30.11.1885, utvandra til Amerika i 1904 og skal ha butt ei tid i Minnesota, men huslyden hamna i Washington state. Haakon skal ha gift seg med ei:Laura KALLAND, men alt eg har opplyst om ho er at ho døydde i Washington i 1971, utan at eg har vore i stand til å stadfesta denne opplysningi!FT1900 for Noreg syner EITT alternativ, nemlig frå denne huslyden som i 1900 budde på Kalland i Aure på Nordmøre:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johannes J. Kalland hf g Gaardbruger 1843 Aure RomKaren Olsdatter hm g Gaardbrugerkone 1847 Aure RomOle Johannessen s g Jordbrugerarbeide 1869 Aure RomBeret Nilsdatter Svigerdatter g Budeie 1871 Aure RomJohn Johannessen s ug Gaardsarbeide 1879 Aure RomSiver Johannessen s ug Tjenestedræng 1881 Aure RomMaria Havnes tj ug Tjenestepige 1878 Aure RomKaren Olsdatter Sønnedatter ug Datter 1896 Aure RomMarit Olsdatter Sønnedatter ug Datter 1898 Aure RomLaura Olsdatter Sønnedatter ug Datter 1899.07.01 Aure RomGuri Johannesdatter d ug Datter 1888 Aure Rom~~~~~~~~~~~~~~~~~~~So spørst det om nokon med lokal kunnskap i Aure kan gjera greie for denne jenta frå Kalland og lagnaden hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Du kan nok gå ut frå som 100 % sikkert at det ikkje var denne Laura som kom til Amerika og vart gift med Håkon. Laura Kalland f. 1899 vart gift med ein Vihals og vart, saman med mannen, gardbrukar ”Oppi garda” på Kalland. No kan det naturlegvis tenkjast at Laura hadde eit syskenbarn eller ein annan slektning som også heitte Laura og som kom frå Kalland, men dette har eg for tida ikkje oversikt over. Mvh Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Finn for avklarande svar! Då lyt eg nok leita etter Laura Kalland ein annan stad!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Aud Kalland Sterten

Her er noe som kan være verd å sjekke opp angående Laura Kalland.I 1882 reiser Ole Haftorsen Kalland til Amerika, uten at jeg er sikker på reisemålet. (Kilde: Emigranter fra Aure på Hemneslekt.net) Han er hjemme igjen en tur og reiser for andre gang i 1887 til Seattle, Washington. Han har broren Peder Haftorsen Kalland med seg i 1887. Ole døde i 1893 etter å ha returnert til Norge, Peder døde i Norge allerede i 1892. Det er ikke umulig at en av disse to fikk barn mens de var i Washington. Du finner mere om Ole og Peder på Hemneslekt.net. Min bestefar, Anders Kalland, emigrerte også til Washington, men det var så sent som i 1922. Jeg tror neppe at din Laura kan være ei datter av ham. Til det blir nok aldersforskjellen på Håkon og Laura for stor. Min mors tante, Laura Pauline Kalland født 1911 er heller ikke aktuell, hun døde i Aure 1998.Mvh Aud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.