Gå til innhold
Arkivverket

[#40169] Vidkun Johnsen, f. Lindås 1883 - far Lorentz Nicolai Johnsen, f. Laksevåg 1857?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Vidkun Johnsen skal vera fødd i Lindås i 1883, men voks visstnok opp i Bergen. Han var son av:Lorentz Nicolai Johnsen, fødd på Laksevåg 29.7.1857, og kona Martha Hansdotter fødd på Sæterstølen i Åsane, Hamre i 1858. I 1912 var Lorentz Nicolai Johnsen ''sløydtilsynslærar'' i Bergen.Eg finn ikkje nokon av desse dåpsforretningane på Digitalarkivet (far og son) og vonar at einkvan med tilgjenge til dei rette kjeldene kan hjelpa meg med desse spørsmåli:* Hadde Vidkun Johnsen fleire førenamn?* Nøyaktig dato og stad for fødsli til Vidkun Johnsen (dato i 1883 og stad i Lindås)?* Kvar på Laksevåg var Lorentz Nicolai Johnsen fødd og oppvaksen, og kven var foreldri hans?* Vidkun Johnsen utvandra i 1909 til Brooklyn, NY der han vart skipsreiar. Er det nokon som kjenner til den seinare hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Og Lorentz som skulle vært født på Laksevåg forvirret meg litt, men han er født på Laxevåg på Askøy.Her er han i 1865: LenkeMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Her er hans konfirmasjon i Domkirken i Bergen som viser han er født 18.06.1883 i Lindås LenkeMvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge avskrift av kirkeboka for Askøy, ble Lorentz Nicolai født på Laxevaag 29.07. og døpt 06.09.1857. Foreldrene var Johan Andreas Nilsen og hustru Marie Larsdtr. Jeg finner ekteskapet i samme kilde mellom John Andreas Nielsen Sørehavn og Marie Larsdtr. Sørehavn/Gjetanger 04.04.1852. Brudgommens far var Niels Jacobsen og brudens far var Lars Jensen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Ett lite tillegg til Rune sitt innlegg 5, der ein ser at eplet ikkje faller så langt fra stammen.Far til John A. Nilsen Søre Havn er Niels Jacobsen Søre Havn f. Snekkevik [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11245&gardpostnr=99&personpostnr=2479&merk=2479#ovre>Lenke g. Grethe Gurine Ellingsdatter f. Bachen. Lenke Niels sin bror var Thomas Jacobsen Søre Havn f. Snekkevik gift med Anne Larsdatter Store Sangolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove, Johan Ludvig, Rune og Oddvar for fleire spennande og flotte innlegg!Det må vera noko feil med linken til Johan Ludvig, for eg får berre feilmelding når eg freistar opna denne linken, men fødselsstaden er jo oppgjeven...!Eg sit framleis att med to spørsmål her:* Kvar på Lindås var Vidkun fødd?* Og kvar på Laksevåg budde eigentleg foreldri til Lorentz Nicolai? Sørehamn eller sjølve garden Laksevåg (ytre Laksevåg)? Eg vert ikkje heilt klok på FT1865, og som ''gamal Fanastril'' er eg ikkje særleg godt kjend på Laksevåg...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsNei det er noe med Laksevåg jeg heller ikke forstår. (Jeg har bare bodd i Bergen i 9 år) Men i FT står det Fjeld kommune. Mulig at kommuneinndelingen var annerledes den gangen?Når jeg først så hvem som bodde der tenkte jeg på verftet på Laksevåg (nå Bergen) i og med det bor mange båtbyggere der.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Sørehamn, kor dei budde då dei vigdest, er rett i nærleiken av Alvøen. Ho kom frå Geitanger som ligg i Fjell kommune ute i Hjeltefjorden. Men i teljinga budde dei på garden Laksevåg, og det er inne ved Puddefjorden kring Laksevåg-kjerka/verfta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove, Rune og Bjørn for nye innlegg. Særleg innlegget til Bjørn er ''oppklarande'' for meg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

At det står Fjell sokn har med at Askøy-soknet og Fjell-soknet var saman ei tid. (Medan Fjell òg var saman med Sund sokn ei tid.) Dette er komplisert. Ein får berre ta det for det det er - for eg treng vel ikkje draga Hospitalskyrkje-soknet (SJ) inn i dette òg, tillike med DK. Der er nemleg òg noko - alt etter tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Her er kanskje løsningen?Laksevåg vart i 1918 skilt ut frå Askøy kommune. Den nye kommunen fekk ein dårleg økonomi, og i 1921 vart Gyldenpris ført over til Bergen. Truleg vart overføringa gjort i von om ei seinare full samanslåing. Etter at økonomiske nedgangstider på 1930-talet ramma nøkkelføretak som Bergens Mekaniske Verksted (BMV) og Valseverket, måtte kommunen i 1934 be om gjeldsforhandlinger. Under andre verdskrigen 1940-45 bygde tyskarane opp store anlegg i kommunen, mellom anna ubåtbunkeren Bruno. Etter krigen tok økonomien seg opp, og opninga av Puddefjordsbrua i 1956 tydde betre kommunikasjonar særleg inn mot Bergen. Ei storstilt boligutbygging fylgde. Bergen kommune ynskte etter kvart ei samanslåing. Samanslåinga vart gjennomført i 1972.Kilde: WikipediaLars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Til Lars OveHer er inndelinga og grunnlaget i oppdelinga av kyrkjesokna: Sund og Austevoll var samen til 1909, Sund og Fjell var sammen til 1813, då vart Fjell utskilt frå Sund, vart på nytt anneks under Sund i 1819. Fjell kom sammen med Askøy i 1842.Askøy skilt ut 1819 til St. Jørgens Hospital, og slått sammen med Fjell i 1842. Askøy skilt ut som eget prestegjeld i 1871.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Og den gjekk føre seg i Laksevåg kyrkje (og sokn). Soknet vart skilt ut frå Strusshamn i 1875 og kyrkja vigsla same år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.