Gå til innhold
Arkivverket

[#40172] Anna Marie Flaade f. 28.1.1878 Espedalen, Sør-Fron -til Minnesota - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anna Marie Flaade, frå Amerika oppgjevi fødd i Espedalen i Sør-Fron, 28.1.1878, skal ha utvandrfa før 1896, for då gifte ho seg i Pope Co., MN med Anton Kornelius Arneson av sogneætt.Er det nokon med lokalkunnskap i Sør-Fron som dreg kjensel på dette namnet og kan fortelja meg:* Om fødselsdatoen hennar stemmer?* Det fulle namnet hennar?* Utvandringsåret hennar?* Fulle namn på foreldri hennar samt yrkestitel og nøyaktig bustad (gard/plass)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for interessant innlegg om denne ætti.Det ser unekteleg svært so sannsynleg ut at Anna Marie Flaade har ei eller anna tilknytting til dei folki som du nemner frå Espedalen i NORD-Fron, men dei ser alle ut til å ha opphav i SØR-Fron. Eg vonar framleis at ein eller annan med lokal kjeldetilgang kan bidra med fleire opplysningar her og takkar på ny so mykje for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Ei Petra Flaade f. 15/8 1875.Døde i Minnesota febr.1974. I telling 1900 Fron finner jeg bare en Flaade.Ole Martinsen Flaade f.1873Kansje de alle emigrerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Nina for nye interessante innlegg.Eg skulle nok likt å sjå kyrkjebøkene for Nord-Fron (og kanskje òg Sør-Fron) for perioden kring 1878 for å sjå om Anna Marie finst der...Av MNDI (Minnesota State Death Index) går det fram at:* Halvor Flaade dØydde i Otter tail Co., MN 3.6.1913, og at* Petra Flaade døydde i Cass Co., MN 11.2.1974. Mor hennar heitte Braannaa!Diverre er ancestry.com framleis ute hjå meg, so eg får ikkje sjekka Folketeljingane for USA, men kanskje Halvor var far ogso til Anna Marie??Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunvor Sæther Brække

Hei Lars! Anne Maria var fødd den 28.januar 1878 og døypt 28.juli 1878 i Sødorp kyrkje i Nord-Fron.(Litt innvikla når det gjeld Sør-og Nord-Fron i Espedalen). Dersom FT 1875 seier at plassen som Halvor og Barbara bur på ligg i Nord-Fron så lit vi på den. Halvor Hansen ser ut som han var fødd i Sør-Fron,der er namna på to gardar Flaate nordre og søndre.(Gjetning). Barbara er fødd i Nord-Fron.(FT 1875)Halvor og familien bur i eit hus på det nedlagte Espedals Værk.(Heiter ikkje Flaade).Eigaren er Peder Carlsen Foss. Faren til Anna Maria er Halvor Hansen (41)Flaatoe (Flaataa)i Espedalen.Hm. Mora er Barbara Paulsdtr. (37). Faddere: Ole Hansen Spjotom, Paul Tarud, Marit Olsdtr. Brandstad, Sørine Paulsdtr. Brænna@Braanaa,(syster åt Barbara)? og Hanna?? Olsdtr. Spjotom. Har ikkje funne dei utvandra, men skal sjå etter ein gong til. Vonar du finn ut av dette. Venleg helsing Gunvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunvor for eit svært informativt og godt innlegg som endeleg stadfester opphavet til Anna Marie Flaade. Då er med eitt alle svari komne på plass, med unnatak av UTVANDRINGI til denne huslyden, som eg vonar òg vil dukka opp...!Nok ein gong ein stor takk for god hjelp so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Sanden

I 2004 ble det på Dølaringen forlag, Lillehammer http://www.dolaringenboklag.no/innhald05.php utgitt ei bok av Iver Forseth ' Nikkelverket i Espedalen' som gir en fylldig omtale av virksomheten og med navneliste over en del av arbeiderne.Da verket ble nedlagt var det en del arbeidere som begynte på Bamble nikkelverk som var i virksomhet til ca 1920.En del av arbeiderne utvandret nok direkte etterat Espedalens verk ble nedlagt, mens andre først var innom Bamble.Alf Sanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gunvor Sæther Brække

Anne Marie Flaade. Jeg har fått tilsendt div. avisutklipp m.m. om Flaadefam. Der ser det ut som om Anne Marie kom til USA rundt 1885, men jeg finner ingen av fam. reg. utvandret.Jeg har kirkebøkene tilgjengelig også. Det ser ut som om du har disse papirene fra før da det finnes notater på dem. Vedkommende som har sendt de til meg bor i Fergus Falls og ser gjerne at du kontakter ham. Hvis du vil ha papirene og e-post adr. til vedk. i Fergus Falls så sender jeg alt pr. post. MVH Gunvor Sæther Brække

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.