Gå til innhold
Arkivverket

[#40180] Halfdan Andersen, f. i Bergen 1883, gift i Brooklyn med Jennie, f. 1887/1888?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Halfdan Andersen, fødd i Bergen 28.12.1883, var i 1900 smedlærling i Bergen, men skal ha utvandra i 1904 eller 1905(?) til Brooklyn, NY. I 1918 vert han sagt vera ingeniør i Brooklyn, NY, men same året verva han seg som soldat i første verdskrigen, og då var han busett i Carney Point, Salem Co., NJ. FT1920 syner han som ''ship chandler'' i Camden, Camden Co., NJ.So, i FT1930 kjem Halfdan Andersen fram som ''office building engineer'' i Brooklyn, NY, gift kring 1922 med:JENNIE, fødd i Noreg 1887/1888 og utvandra i 1916(?).Ingen born er nemnde i 1930.Er det mogeleg ut ifrå desse opplysningane å identifisera kona Jennie, og kva med den seinare lagnaden til dette parfolket?Dette er nok ein skikkeleg ''nøtt'', men det er lov å vona...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, du kan nok kalle dette en skikkelig nøtt Lars, men nå har du jo fått knekket en del nøtter her inne tidligere. Men bare fra Bergen alene reiser det 12 personer i 1916 med navn som starter med Jenny/Jenni. Vil det ikke være flere opplysninger å finne ved ekteskapet i 1922? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Nøtter er til for å knekkes...! :)En mulighet: Jennie Jackobsen fra Vanse, Vest-Agder, ankommer Ellis Island 27. mars 1916. Hun skal til sin søster Nora Salvesen, 549 - 50 Str Brooklyn. Nærmeste pårørende i Norge er hennes tante Lotte Kristiansen i Arendal.Hun reiste med skipet Bergensfjord fra Kristiansand 16. mars.Her er Jennie Levine Jakobsen blant emigranter fra Kristiansand: LenkeMens det står bustad U.S.A. på henne i den norske databasen, står det residence Vanse hos Ellis Island.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Alder på E.I. er oppgitt til 29 år, hvilken skulle gi fødselsår 1887. I Kr.sand er fødselsår oppgitt til 1886.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Det er en Halfdan Andersen som dør 13 juli 1948 i Kings Co. Han er 64 år En mulig kandidatMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune, Jan Peter og Solveig for nye interessante innlegg!Eg trur at du Solveig godt kan ha funne rett person som avliden, men kvar har du den opplysningi ifrå? Kanskje same kjelde kan leia oss til Jennie?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Nå er det rett nok pinse, men kan hun ha stått opp igjen ? Her drar i alle fall en Jenny L. Jacobsen 3år gammel i 1889.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Den Jennie i (5) er nok feil, men hun i (11) er ser ut til å være den samme som den ankommer Ellis Island 27. mars 1916.Da er hun trolig født i Wisconsin, og så kom hun til Norge ca 1893. Kanskje foreldrene døde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Halfdan Andersen (22) jobbet som sjømann på skipet The Havana, og ankom New York 24. sep 1905. Da kom han fra Colon, Panama, og skulle til sin bror i #326 2d Str, BrooklynJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Solveig, Sigbjørn, Rune, Jan Peter og Reidun for mange interessante innlegg om opphavet til Jennie Andersen.Eg har studert innleggi, men eg må tilstå eg er ikkje overtydd om at nokon av personane er ''den rette''. Om me berre hadde funne vigsli til Halfdan i Brooklyn, NY, so hadde me i det minste hatt eit jentenamn for Jennie - eller eventuelt ei gravstøtte som gjev oss ein fødselsdato...?Men eg er takksam for engasjementet som spørsmålet har reist, og eg vonar framleis på at me kjem fram til ei løysing på problemet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.