Gå til innhold
Arkivverket

[#40184] Andreas, Herman og Johan Nor(d)nes frå Sogndal til Vestfossen tidleg 1900-tal?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Tre brør, fødde og oppvaksne på plassen Midtun under garden Nornes i Sogndal:* Andreas Bremer Hansson Nor(d)nes, fødd i Sogndal 6.4.1877* Herman Hansson Nor(d)nes, fødd i Sogndal 2.4.1886* Johan Hansson Nor(d)nes, fødd i Sogndal 25.7.1888flytte alle kort etter 1900 til Vestfossen i Øvre Eiker. Andreas og Johan levde framleis på Vestfossen i 1929, medan Herman var avliden, men han let etter seg ei dotter (namn ukjend).Det ser ikkje ut til å vera skanna kyrkjebøker frå Øvre Eiker frå det aktuelle tidsrom, so eg vonar at einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa meg finna litt fleire opplysningar om desse brørne og huslydane deira?Eg er særleg interessert i:* Dato og stad for dødsfalli deira?* Dato og stad for vigslene deira?* Fulle namn på konene deira med opplysningar om fødsel og død?* Yrke og nøyaktig bustad?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for innlegg!Eg har òg tenkt på Haug, men dei bøkene som er skanna frå Haug, dekker ikkje vigsler og dødsfall for rett periode...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Fra kirkeboken for Haug i Eiker:Viet 6/3 1909 Uldv.fabr.arb. Herman Nordnæs, Vestfossen, født i Sogndal,Sogn 1886 og Uldv.fabr.arb. Ovidia Matilde Olsen,Vestfossen, født i Sande 1884.Foreldre tømmermand Hans H. Midttun og vognmand Otto Olsen.Viet 18/2 1911 Vever uldv.fabr Johan Hansen Nordnes, født i Sogndal, Sogn 1888 og arb.uldv.fabr. Julie Marie Johansen, Vestfossen, født 1891. Foreldre tømmermand Hans Midttun og dagarb. Hans Johan Johansen.Født 17/5 1911, døptg i Haug 5/11 1911 Hans Johannes, foreldre maskinmester uldv.fabr. Andreas Bremer Nordnes født 1877 og Adele Severina Johnson f. 1878, bopæl Kolberg.Mvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Fra dødsfallprotokollen lensmann i Haug:Hermand Hansen Nordnæs, fabr.arb. f. 2/4 1886 død 16/8 1910. Enke Ovidia Nordnæs og datter Mari, bopel Drammen. Anmeldt av Andreas NordnesMvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arnt for svært interessante og nyttige innlegg som gjev meg mange svar!No er vigslene til dei to yngste brørne komne på plass, samstundes som me kjenner namni på konene til alle tre. Me kjenner ogso dødsdatoen til Herman.Neste etappe vert å finna fram til:* Vigsli (dato og stad) til Andreas Nordnes og Adele?* Fødslene (dato og stad) til Adele, Ovidia og Julie?* Dødsfalli (dato og stad) til Andreas, Johan, Adele, Ovidia og Julie?Det siste av desse spørsmåli er nok det vanskelegaste, men kanskje finst det etterkomarar etter desse brørne som framleis bur i området? Eg ser av telefonkatalogen at ei dame med namn Nordnes bur på Vestfossen...?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt! Dette er berre heilt fantastisk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.