Gå til innhold
Arkivverket

[#40187] Dødsmelding Bergen 1930/1961/1971 (Larsen)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hansine Larsen, fødd i Sogndal 21.8.1880, var gift med Anders Larsen og døydde i Bergen etter 1929. Eg finn tre alternativ:* Hansine Larsen, død 29.9.1930* Hansine Larsen, død 21.4.1961* Hansine Larsen, død 17.11.1971Er det mogeleg å identifisera den rette Hansine Larsen?I so fall, kva yrkestitel hadde ho ved dødsfallet, og finst det opplysningar om mannen Anders Larsen?Ogso er eg interessert i ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Her kan rimeligvis alle tre utelukkes: * Hansine Larsen, død 29.9.1930, 81 år.* Hansine Larsen, død 21.4.1961, født 1875.* Hansine Larsen, død 17.11.1971, født 1894.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for sjekkingi av desse dødsfalli. Då lyt eg leita vidare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.