Gå til innhold
Arkivverket

[#40193] Sine Jakobsen Buksnes gift i Digermulen


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heisøker Sine Arnolda Marie Jakobsen f. 1/6 1882 i Buksnes g. 1915 med Joakim Jensen fra Digermulen.hennes far het Laurits Karl Jakobsen hennes mor skal hete Oline eller noe i den retningen. Er det noen som vet noe om hennes foreldre, fødested, eventuelle søsken?hun befiner seg her i 1900 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Laurits Carl Jacobsen & Oline Gurine Antonsdr giftet seg på Buksnes 30 JUN 1880.Hans far: Jacob LarsenHennes far: Anton Thomasen LenkeJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Andreassen

Hei ! Kanskje et spor ? Anton Tomsen født 26.6.1822 - Hitteren Sør Trøndelag gift med Inger Olsen født 1819 ? i Værdal (Levanger ?) Barn : Bernt født 1854 i Trondhjem Oline født 1858 i Trondhjem Ingeranna født 4.aug 1861 i Trondhjem (Min bestemor) Familien finner du i Trondheim i 1865- tellingen på Petersborg, og i 1875- tellingen i Buksnes/Hol/ på Øvre Holsmoen At Sine var i tjeneste hos Oluf Pettersen, er ikke usannsynlig, da dette var en nabogård til Holsmoen.Av Anna - datter av Oluf - fikk jeg noen småtng som hadde tilhørt en av mine onkler. Deriblant en dødsannonse for en Amanda Kristiansen,begravet fra Vågan Kirke. Søsken : Sine - Nic - gift med Astrid- Inga Dette blir mye gjetning, men håper allikevel at dette kan være til noe hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heidette stemmer med det jeg foreløbig har, for etter det de viste var slekten fra Trøndelag og ikke fra Buksnes på en av forgreiningene bakover.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Steinar Olsen

heistår det noen datoer på dødsanonsen til Amanda Kristiansen?Broren er trolig bosatt i Lødingen men det hadde vært greit å vite dato/åstall på anonsenSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.