Gå til innhold
Arkivverket

[#40195] Ingeborg Monsdotter Molvik, f. på Lindås 7.9.1874 - gift kring 1903, men kvar?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ingeborg Monsdotter Molvik, fødd på Lindås 7.9.1874, gifte seg kring 1903 med Anders Andersson Reseland frå Hafslo i Sogn og flytte med han til Hafslo.Eg har fleire spørsmål om denne jenta frå Lindås:* Kven var foreldri hennar? Fulle namn med yrkestitel, bustad (gard/plass) og opphav?* Eg finn ikkje vigsli korkje i Lindås, Lygra, Myking, Austreim eller Fedje sokner - so kvar og kva dato kan dei ha gift seg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg fant i Ingeborg i Hosanger jeg:Ingebjorg MONSDATTEREvent(s): Birth: 07 Sep 1874 Place: Christening: 18 Oct 1874 Place: Hosanger, Hordaland, Norway Parents: Father: Mons IVARSEN Mother: Sygni JOHANNESDR Source Information: Batch Number: C421283 Source Dates: 1849 - 1876 Film or Fiche Number: 278067 Collection Details: Hosanger; Den Norske KirkeDet er to Molvik-gårder i Hosanger [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe>http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe, men ingen Mons.Mons og Sygni finner jeg på Elven Plads i FT 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

I FT 1900 er Ingeborg i Bergen som 'Vogterske ved kommunalt sindssygeasyl' på Neevengården, som i dag er Sandviken Sykehus. LenkeJeg finner de ikke gift i Bergen, så de har kanskje reist til Hosanger og gjort det?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I fall du skulle ha problemer med å lese hva som står i lenken i innlegg nr. 5. Ingeborg var født 07.09.1874. Faren var (plassmann?) Hans Iversen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Foreldrene var:Mons Ivarson øvre Eknes født 1832 d. 1926 og Sygni Johannesdtr. Molvik f. 1836 d. 1904 De ble gift i 1859.De hadde disse barna: 2 Lars Monsson Molvik b: 1859 in Hosanger, Hordaland d: 1925 in Hosanger, Hordaland Occupation: Gårdbruker, bygningsmann .. +Kari Olsdtr. Økland b: 1864 in Austevoll, Hordaland m: 1884 d: 1947 in Hosanger, Hordaland 2 Johannes Monsson Molvik b: 1862 in Hosanger, Hordaland d: 1961 in Hosanger, Hordaland Occupation: Bygningsmann .. +Marta Johannesdtr. Mostrøm b: 1857 in Hosanger, Hordaland m: 1885 in Hosanger, Hordaland d: 1899 in Hosanger, Hordaland *2nd Wife of Johannes Monsson Molvik: .. +Anna Nilsdtr. Romarheim b: 1870 in Hosanger, Hordaland m: 1920 in Hosanger, Hordaland 2 Ivar Monsson Molvik b: 1863 in Hosanger, Hordaland d: 1938 in Modalen, Hordaland .. +Anna Knutsdtr. Mo m: 1890 2 Ole Monsson Molvik b: 1865 in Hosanger, Hordaland d: 1952 in Hosanger, Hordaland Occupation: Arbeider .. +Johanna Emilia Andersdtr. Mjelstad b: 1876 m: 1908 in Hosanger, Hordaland d: 1926 in Hosanger, Hordaland 2 Brita Monsdtr. Molvik b: 1868 in Hosanger, Hordaland .. +Nils Askildson Romarheim b: 1864 in Hosanger, Hordaland m: 1906 in Hosanger, Hordaland d: 1955 in Hosanger, Hordaland Occupation: Gårdbruker 2 Arne Monsson Molvik b: 1871 in Hosanger, Hordaland d: 1946 in Hosanger, Hordaland Occupation: Gårdbruker .. +Kari Johannesdtr. øvre Eknes b: 1868 in Hosanger, Hordaland m: 1896 in Hosanger, Hordaland d: 1949 in Hosanger, Hordaland 2 Ingeborg Monsdtr. Molvik b: 07.09.1874 in Hosanger, Hordaland .. +Anders A. Reseland b: in Hafslo, Sogn og Fjordane m: 1903 d: 1933 2 Olai Bertin Monsson Molvik b: 1876 in Hosanger, Hordaland Occupation: Misjonsprest på Madagaskar .. +Eleonora Hansen b: in Danmark m: 1909 2 Sygni Monsdtr. Molvik b: 1880 in Hosanger, Hordaland .. +Jørgen Askildson nedre Eknes b: 1883 in Hosanger, Hordaland m: 1904 in Hosanger, Hordaland Occupation: Gårdbruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove, Elin, Rune og Anders for kjempeflotte opplysningar, som gjev meg svar på absolutt alle spørsmåli som eg hadde om denne ætti! Dette er nok eit døme på kor bra Brukarforum kan fungera når fleire ''hovud'' set seg ned i lag, kvar på sin kant!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Ja her fikk du hjelp Lars!Men det er en ting jeg ikke skjønner:Ser man på vigselen til Ingeborg står det som Rune (innlegg 6) riktig leser at far til Ingeborg heter HANS IVERSEN ?? Det kan da ikke stemme?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Det står nok Mons. Hvis dere ser på M-ene på siden, for eksempel i Mikkel litt lenger ned, vil dere se at det er samme bokstaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg må tilstå at jeg selv hadde også smakt på vinen, tror dog ikke det var altervin. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.