Gå til innhold
Arkivverket

[#40199] maren koren lund - skudd i blinde


Gjest Ola Ljødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg fant ikke Maren, men en Sara Koren Lund som kanskje kan være i slekt? Se Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Hagen

Selv med et skudd i blinde bør du ha med litt flere opplysninger enn dette. Er det mulig å si noe om sted og tid? Er hun født ca. 1650 i Bergen eller ca. 1940 i Trøndelag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Ja, hadde jeg bare visst.....husk at det er et skudd i blinde! - var kanskje født 1860-1870 ..Men: Les innlegg 31044!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Ble ikke så mye klokere av 31044...! :)Johan Christian Lund & Edvardine Mette Cathrine Koren står registrert med disse Koren Lund barna på LDS:Aagot Marie, 29 OKT 1871, Avaldsnes, RogalandJohan Christian Wilhelm 31 MAR 1873, Stange, HedmarkWilhelm 08 MAI 1874, Stange, HedmarkAagot 01 SEP 1876, Stange, HedmarkWilhelm 20 FEB 1878, Stange, HedmarkJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Johan Kristian Lund f.ca 1831 g.m Edvardine Mette Karine Koren Barn: Ågot Marie f.1871 på Visnes i Avaldsnes. Johan var verkslege på Visnes i begynnelsen av 1870 åra. Avaldnes I, side 83, nr.138 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Til Jan Peter: Jeg tok nitallet for et firetall på min notatblokk; det riktige nummeret er 31049, der jeg søker Anton Ørbecks første hustru, som, etter opplysning fra en gammel dame, skulle hete Maren Koren Lund. Hun kan jo huske feil, blandet sammen navn osv. 'Maren' døde sikkert før 1895. De bodde i Drammen eller i Kristiania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.