Gå til innhold
Arkivverket

[#40210] Einar Johan Nilsen Walaker


Gjest Hanne-H. Ihlen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne-H. Ihlen

Hallo, søker etter litt hjelp. Er ute etter - handelsreisende Einar Johan Nilsen Valaker (mulig med W) f. 1884, høyst trolig i Haflo, Sogn distriktet. Han bodde i 1920 årene i Hans Augustgt. 42 i Bergen. Dette er dessverre alt jeg vet om han. mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Da er det vel trolig han som dør her i Bergen i 1944.LenkeEn forspørsel i Arkivforumet med ref. til dødsfallet kan gi opplysninger om eventuell familie. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ihlen

Krysset hverandre innl 3+4, men dette var storveis informasjon for meg. Hjertlig sier jeg bare. Skulle det dukke opp mer så er jeg kjempeglad. Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

I samband med bygdebokarbeid for Luster kommune (inkl. Hafslo) har eg samla etter måten ganske so fullstendige opplysningar om Einar Johan Nilsson Walaker og kona hans. Likeins har eg ein del opplysningar om dei fem borni deira som voks opp. Ein svigerson lever framleis i Hardanger.Korleis er du knytt til denne ætti? Sidan me kjem nokso nær vår tid, kanskje det vile vera lurt å utveksla opplysningar direkte?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.