Gå til innhold
Arkivverket

[#40243] Kvar vart det av morfaren til Hans? For til Amerika i byrjinga av 1900.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Hans Andreas Kristiansen Frøsen f. 10.03.1879 på Avaldsnes, Karmøy. Foreldre Kristian Olsen Frøsen og Elen Margrethe Gudmundsdtr.Hans Andreas giftar seg 01.09.1899 med Kristianne Fredrikke Halvorsdtr. Velde(f.1874)på Avaldsnes.Kristine Margrethe vert f.26.05.1900, og Hildur Mathilde(mor til Hans)vert fødd 18.01.1902. Familien bur då i Sørhauggt. i Haugesund.Eg har leita med alle mogelege variasjonar etter familien i FT 1900 utan resultat, men krk.bøkene syner at familien er i Hgsd.Er det nokon som kan hjelpa Hans med denne nøtta? Dette har ingen snakka om i familien, difor er det heller ingen levande som veit noko. Det einaste Hans veit er at jentene var små...Kanskje dei vart skilt, og at han gifta seg omatt i USA? Har funne ein Andreas Christiansen som gifta seg 1908 buande i King Co. Washington, men korleis finna ut om det er rett?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tenkte nok at dette vart ei 'nøtt' ja, men sender han oppigjen :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Gangstø

Slektsforum karmøt har bygdebøkene for karmøy på nettet og under Nora Velde i Avaldsnes er oppført '-------------------------------------------------------------------------------- Avaldsnes I side 299.9. 1868-1900: Halvor Jansen født 1845, død 16/01 1925 Sønn av Jan Berdines Halvorsen og Anna Kristine Olsdatter ' Førre bruker Gift i 1870 med Marta Elisabet Kristiansdatter født 1848, død 04/01 1929 Datter av kristian Fredrik og Borghild på Stava Barn: a) Janna Berdine født: 1870 Gift med Jon Bendik Josefsen ' Neste brukerb) Beate Marie født: 1871 Gift med Jens Sivertsen ' Visnes Ao-614c) Kristiane Fredrikke født: 1874 Gift med Andreas Frøysen ' Her er han kalt Frøysen som du ser. Vet ikke om det letter søket ? Mvh Hans Gangstø ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk for respons :-)Eg trur at Frøysen er ein av feila me kan finna i forskjellige bygdebøker, etternamnet var utan tvil Frøsen. Far til Hans Andreas stamma frå garden Frøsen i Gausdal.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

MariannVet du brennsikkert at Hans Andreas endte opp i USA?Vet du når Hans Andreas sine foreldre døde? Døde de etter 1902 vil vel dødsfallsprotokollen avsløre hvor sønnen var på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Der var du ja :-)))Eg veit ikkje meir enn det barnebarnet seier at hanfor til Amerika, og at han ynskte at familien skulle koma også, men ho ville ikkje reisa med dei to små jentene.Desverre døydde båe mora og faren før 1900(1899 og 1880), så det er ikkje mykje å henta der.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som veit om det er mogeleg å finna ut om det vart sendt ei eller anna slags form for 'bidrag'(pengar) frå USA til Norge.Hans Andreas var far til to jenter, han må vel ha sendt pengar til 'understøttelse', kanskje.Kristiane Fredrikke Frøsen er titulert som 'maskinistkone' då ho døyr i 1950. Det står ikkje noko om at ho er skilt, heller ikkje enke. Eg har fått god hjelp(takk for det!!) til å finna dødsannonsa hennar i Hgsd., men maskinisten er ikkje nemnd der.Kan statsarkivet ha opplysningar? eller kven?Eg veit ein som hadde blitt glad visst det hadde vorte ei løysing på dette!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har vore i kontakt med Statsarkivet i Stavanger. Kanskje det er opplysningar i dødsmeldinga vedr. Kristianne Fredrikke.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har ikkje fått svar på spørsmålet (ang. Kristianne Fredrikke) frå Statsarkivet Stav.Men fann igår ein(to??) mogeleg Hans Andreas Kristiansen(Christiansen) på Ellis Island, ankom april 1904.Det er altså to å velga mellom Hans Kristiansen eller Hans A? Christiansen.Den Hans Andreas(f.10.03.1879) som eg leitar etter passar i alder med den som står som nr.17, medan 'alt' det andre stemmer med den som er nr.19(bustad Hgsd., gift og A`en mellom Hans og Kristiansen)Eg undrast på kva som står heilt til venstre ang.nr.19 'brother in law......står det noko namn der?Dette vart sikkert litt uoversiklig, men hadde litt problem med å forklara meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hmmm, som de sikkert forstår så trudde eg at det skulle kom fram ei side frå Ellis Island registrerte, men den forsvant.Prøver igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg fekk ikkje til dette, men altså Hans Kristiansen (25 år) nr.17 og Hans A(registrert som A, men sanneleg om eg veit)Kristiansen(21 år og 4 mnd.) nr.19 står like ved kvarandre på dette registreringskortet frå 1904. Reiste med Hellig Olav 8. april frå Kristansand.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei! Den lenken kom bare til hovedsiden. Regner med at du har funnet en side som er verdt å se på. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som klarar å lesa det som står i reg.papira frå Ellis Island,les nærare forklaring i innlegg(10)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mariann Stokken

Prøver med å visa dette:Kanskje nokon kan hjelpa? Eg har prøvt å finna han på utreiste frå Kristiansand, men finn han ikkje.Det gjeld altså nr.19.Venleg helsing Mariann.

bilete1136.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Med god hjelp (takk til deg :-))) har eg fått veta at (Hans)Andreas hadde ei syster og svoger som reiste til Amerika, eg har har funne utreisa til svogeren her: LenkeKanskje det no er mogeleg å finna 'mr. bortevekk' også? I Montana kanskje? Eg klarar ikkje finna denne Nils på Ellis Island, men kanskje nokon andre får det til?Eg klarar heller ikkje finna kona hans nokon stad. Ane/Anne Gustine Kristiansdtr. f. 23.07.1873.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

HeiSvoger og søster til Hans Andreas i FT1900: Lenke. Bra kandidater til Nils Knudsen Eike, kone Annie og datter Nora her i Deer Lodge, Montana Census 1910.Name: Nels Knutson [Nels Knudson] Age in 1910: 39 Estimated Birth Year: abt 1871 BirthPlace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Spouses's Name: Annie Home in 1910: Anaconda Ward 6, Deer Lodge, Montana Marital Status: Married Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1904Household Members: Name Age Nels Knutson 39 Annie Knutson 36 Nora Knutson 9Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk!! Kanskje eg klarar å finna morfaren til Hans denne vegen, det hadde vore kjekt!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen :-))) Fann også kona til Nils blant utreiste, Lenke avdi du hadde funne dei i Montana. Ikkje rart eg ikkje fann henne, ho kallar seg Stine!! (heitte Ane/Anne -eller Alene!! som presten har skrive i krk.boka- Gustine)Finn to Nels Knudson blant døde i Montana, og ei Annie Knudson, er det nokon som kan sjå på f.året om det er rett. Han var f.1871, ho 1873.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

Hei.Det er ikke oppgitt hvor denne Nils er født, men hvis han skulle være født i Norge, ville han muligens vært den Nils du leter etter:Montana Death Index, 1907-2002 Record about Nels Knudson Name: Nels Knudson Age: 40 Estimated Birth Year: 1871 Gender: Male Death Date: 24 Nov 1911 Index Number: 53-118Denne Annie stemmer ikke på fødselsår:Montana Death Index, 1907-2002 Record about Annie Knudsen Name: Annie Knudsen Age: 78 Estimated Birth Year: 1893 Death Date: 12 Aug 1971 Death County: Silver Bow Residence County: Silver Bow Marital Status: Widowed Index Number: 4884Ellers finner jeg dessverre ikke flere spor etter Nils, Annie og Nora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk enno ein gong :-))Eg beklagar at eg hadde skrive Annie Knudson, men her ser du den eg meinte: LenkeVisst du kan sjå på denne kva tid ho er fødd, eg er ganske sikker på at den du har funne er rett Nils!Takkar enno ein gong!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

HeiEr litt usikker på hvem du mener. Mener du den Anna som står øverst på lista, så er hennes data her:Montana Death Index, 1907-2002 Record about Anna Knudson Name: Anna Knudson Age: 77 Estimated Birth Year: 1880 Death Date: 10 May 1957 Death County: Hill Residence County: Hill Marital Status: Widowed Index Number: 167Source: Montana State Genealogical Society Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ok, det var ikkje den rette, nei. Eg meinar, du har sett på rett, men det var feil :-) Tok du den :-))))Takk skal du ha, iallfall!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.