Gå til innhold
Arkivverket

[#40243] Kvar vart det av morfaren til Hans? For til Amerika i byrjinga av 1900.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Kanskje ei oppsummering er på sin plass :-)Eg leitar eigentleg etter kva som skjedde med Hans Andreas Kristiansen Frøsen. Foreldre Kristian Olsen Frøsen og Elen Margrethe Gudmundsdtr. Hans Andreas vart f. 10.03.1879 på Avaldsnes, Karmøy. Foreldre Kristian Olsen Frøsen og Elen Margrethe Gudmundsdtr. Hans Andreas giftar seg 01.09.1899 med Kristianne Fredrikke Halvorsdtr. Velde(f.1874)på Avaldsnes.Han reiser til USA ein gong i byrjinga av 1900(kanskje han eg har funne på Ellis Island i innlegg(16)Men avdi eg ikkje finn ut av dette med Hans Andreas, så prøver eg no å nøsta opp i familien til ei syster av Hans Andreas.Ho heitte Anne Gustine(Kristiansdtr) Knudsen Eike, mannen Nils K.E. Han reiser i 1904 til USA, i 1905 reiser også Anne Gustine, ho har med seg dottera Nora.Dei bur i Deer Lodge, Montana i 1910, det ser også ut til at Nils er funnen død i 1911, skal prøva å få tak i ein obituary.Dessutan har eg funne Nora sin f.dato, og i SSDI er det fire Nora med same f.dato, så eg skal prøva å finna nekrologar også for dei. Forhåpentligvis er ei av dei den rette Nora :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Noen nye tråder her. To brødre av Nils Olai, Gabriel Knutson f.1866 dro til USA i 1887. En yngre bror Gunnar f.1875 dro til USA i 1896. Disse var kanskje bosatt på samme plass/område som Nils Olai. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Johan Arthur :-)Takk skal du ha, men eg trur at eg i fyrste omgang skal halda meg til den 'andre sida' av familien, visst ikkje det fører fram, så må eg sjå kva eg 'gidd' :-))Man iallfall: eg trur eg har sett på denne Andreas før, men då hadde eg forlite å halda meg til mht. Montana, men no derimot...LenkeSå visst nokon kunne sett kva som står under der eg ikkje får sjå utan abonnement, så hadde det vore fint :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen Johan Arthur! Problemet er at eg er ikkje istand til å lesa det.. men det ser ut som det står Wisconsin, eg hadde eit håp om at det var Clark County i Montana, men ikkje det altså!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Høyreklikk på bildet og lagre det på din egen maskin. Etterpå kan du forstørre det opp, slik at teksten blir tydeligere. Hvis det ikke går, kan jeg sende det til deg. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg lasta det ned, då vart det litt lettare å lesa, nei dette var nok ikkje rett.Men eg hugsar (trur iallfall det) frå starten av denne 'leiteaksjonen' at eg fann nokre(ein?) aktuelle i Montana, men sidan eg ikkje visste korkje året for innreise eller noko som helst anna, så hadde eg ikkje noko grunnlag for å leita vidare.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Eg prøver stadig å finna den forsvunne morfar.No har eg (med god hjelp frå Statarkivet i Stavanger)fått kopi av sjømannsrullen til Hans Andreas Kristiansen Frøsen, f.10.03.1879 på Avaldsnes, Karmøy.Iflg.sjømannsrullen mønstra han på i Haugesund 26.04.1902 og stakk av i Boston 22.05.1902. I dødsmeldinga etter kona hans som døydde i 1950 står det: 'reist til USA 1902, adr. Seattle Wash.'.Dette med Seattle trur eg (og barnebarnet til Hans Andreas)er reint oppspinn, sagt avdi det var for gale å sei at dei ikkje visste kvar han var.Eg har (med god hjelp, takk til Berit ;-)dei siste vekene intensivert leitinga, utan hell!Men kanskje nokon andre har ein god ide, eller to :-))Venleg helsing Mariann. PS:Hans Christiansen i NY med kone Hanna og son Carl, er sjekka ut av denne saka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Siden det her er snakk om sambygdinger til mine besteforeldre så har jeg et lite spørsmål: Kjenner familien til om det var noen sammenheng mellom forsvinningen til Hans Andreas Kristiansen Frøsen f 1879 og forsvinningen til stesøsteren Ingeborg Tomine Alme f. 1871? Begge to”forsvinner” i USA på begynnelsen av 1900-tallet. Ingeborg Tomine er ettersøkt i denne debatten (69135/50463):Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Stesøsteren het Ingeborg Tomine Alme f. 1871. Begge to”forsvinner” i USA på begynnelsen av 1900-tallet. Ingeborg Tomine er ettersøkt i debattene 69135 og 50463.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for innspel :-) Trur ikkje det er nokon som har opplysningar om Ingeborg Tomine, det er ikkje mykje dei veit. Som sagt tidlegare har dette med morfar Hans vore eit 'ikkjetema' i familien.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen :-) Ideen er god den, men eg har prøvt det og, det er ikkje 'napp' å få.Lurar på om han bytta identitet :-/Han er som søkt i havet!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Klarar ikkje å leggja vekk denne, difor dukkar han opp av og til :-)Er det nokon som veit om det var nokon stad dei måtte melda seg t.eks. etter dei hadde rømt?Eller kanskje nokon kan finna han, på eit eller anna vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.