Gå til innhold
Arkivverket

[#40248] Bertha Karine Torjusdotter Strandnes, f. 1859 Fjelberg/Vikedal -til Amerika 1876


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1865 for garden Strandnes i Vikedal, Ryfyloke, syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Samsonsen g Gaardbruger & Selveier 1819 VigedalKjærsti Torgjulsdatter hans Kone g 1819 VigedalSamson Olsen deres Søn ug Skolelærer 1842 VigedalRagna Olsdatter deres Datter ug 1844 VigedalAnna Olsdatter deres Datter ug 1846 VigedalTorgjuls Olsen deres Søn ug hjelper Fader med Gaardsbruget 1848 VigedalTora Olsdatter deres Datter ug 1850 VigedalJakob Olsen Deres Søn ug 1855 VigedalBritha Haavarsdatter e Føderaadskone 1799 VigedalKari Sigvedsdatter hendes datter og Logerende e 1819 VigedalBerthe K. Torgjulsdatter Kari's datter ug 1859 Sønhordland~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~På FamilySearch finn me vidare at Torjus Jørgenson og Kari Sigvedsdotter fekk desse tre borni:~~~~~~~~~~~Ingrid Torjusdotter, fødd 27.9.1848, døypt Sandeid, Vikedal 15.10.1848Jørgen Torjusson, fødd 16.2.1851, døypt Sandeid, Vikedal 6.4.1851Bertha Karine Torjusdotter, døypt Fjelberg 2.6.1859~~~~~~~~~~~Frå Amerika får eg opplyst at Bertha Karine Torjusdotter skal vera fødd 28.4.1859, ei kjelde seier Vikedal, ei onnor seier Fjelberg, og at ho utvandra til Amerika med mor si i 1876.Ho gifte seg i Larimore, ND i 1883 med Trond T. Morken frå Hafslo i Sogn.Er det nokon med lokal kunnskap i Vikedal og/eller Fjelberg som kan hjelpa meg finna svar på eitt eller fleire av desse spørsmåli mine:* Nøyaktig dato og stad for fødsli til Bertha Karine - ogso gards- eller plassnamn?* Kontrollera at utvandringsåret 1876 stemmer?* Yrkestitel og siste bustad for faren Torjus Jørgenson (som tydeleg døydde før 1865)?* Frå kva gard/plass i Vikedal (eller Fjelberg) hadde Torjus Jørgenson opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ekteskapet mellom Torjus Jørgensen og Kari Sigvesdtr. finner du blant skannede kirkebøker for Vikedal/Sandeid. De giftet seg 03.09.1848. Torjus står oppført med Helgeland som fødested (Vikedal/Sandeid)og han var 32 år. Kari var fra Strandeness.Jeg har så langt ikke funnet Bertha Karine blant de døpte i 1857-59 i Vikedal eller Vikedal/Sandeid (skannede kirkebøker). Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg klarer heller ikke å finne Torjus død i skannede kirkebøker for Vikedal eller Vikedal/Sandeid i perioden 1858-1865. Kanskje er det Fjellberg du må til får å finne svarene. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for fleire fine innlegg!Då har me utvandringi til Bertha Karine og mori og broren på plass, og likeins opphavet til Torjus Jørgenson, men, som du òg seier, kan det sjå ut som om at resten av svari må søkast i Fjelberg...! Dei bøkene er visstnok enno ikkje skanna, men kanskje einkvan sit med filmkopiar e.l.?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er Berta Karine f.1859. Lenke Årsaken til at det var vanskelig å finne er at Berta Karine står uten etternavn. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne D. Tveit

Avskrift av kirkebok for Fjelberg, døpte 1859: 2/6 Berta Karine, foreldre forpakter Torjus Jørgensen og Kari Sigvesdtr. Udbjoe. Mvh. Arne D. Tveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Torjus Jørgenson, frå Vikedal prestegjeld, 1816 -1860, var paktar på Midtteigen av Utbjoa då han døydde. Gm. Kari Sigvesdtr. frå Vikedal prestegjeld, f.1816. Budde 1865 på Donsen. Ølen III, side 315, Utbjoa, gnr. 54 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Johan Arthur og Arne for nye interessante innlegg. Då er, so vidt eg kan sjå, alle opplysningane komne på plass, med unntak av ei:* Sjekka fødselsdatoen til Bertha Karine Torjusdotter, 28.4.1859?Nok ein gong ein stor takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne for stadfesting av den fødselsdatoen. Då er problemet heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.