Gå til innhold
Arkivverket

[#40249] Erik Antonson og Anna Christiansdotter på Engbakken, Ørlandet 1900 - opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Denne huslyden budde ved FT1900 på Engbakken på Ørlandet i Sør-Trøndelag:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Erik Anthonsen hf g Smed Gaardbruger 1864 Agdanæs STAnne Kristiansdatter hm g Husgjerning 1867 Ørlandet STKristian Eriksen s ug 1893 Ørlandet ST~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon med lokal kunnskap på Ørlandet som kan hjelpa meg finna svar på eitt eller fleire av desse spørsmåli mine:* Engbakken synest ikkje vera nokon matrikkelgard på Ørlandet, men heller eit bruksnamn. Under kva gard ligg dette bruket? - under Grande?* Utifrå FT 1865 kan det sjå ut som Erik Antonson var barnefødd på Musdal vestre på Ørlandet - Agdenes - stemmer dette?* Frå kva gard/plass i Agdenes hadde Anna (Johanne) Christiansdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Starter med opplysninger fra Ørlandsboka, bind I, av Inge Rian: Grande, bnr 14 (Albrigtsengården) fra side 319: 'Anna Johanna, f. 8.10.1867 - gift med smeden Erik Antonsen, gardbruker på Engbakken, b.nr. 40, på Grande'. Jeg finner ikke Engbakken omtalt i Ørlandboka.Fra kirkebokavskrift: Konfirmert 06.10.1878 (døpt 30.05.1863) Erik - Musdal, foreldre Anton Andersen og Olava Olsd.Anna Johanna var datter av gårdbruker Kristian Andersen (f. 4.2.1837) og gift 23.05.1867 med Johanna Andersdatter (f. 29.7.1848) på Grande, bnr 14 (Albrigtsengården)mvh Aud Marion, Opphaug på Ørlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Aud Marion for nyttige og gode opplysningar! Alle spørsmåli mine har fått svar, og eg er vel nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.