Gå til innhold
Arkivverket

[#40260] Søker Sverige-emigranter til USA


Gjest Espen Grønna Brataker
 Del

Recommended Posts

Gjest Espen Grønna Brataker

Jeg lurer på hvor det ble av denne familien, som utvandret 15 april 1887 fra Backa, Gunnarsnäs, Dalsland til Norra Amerika:Jan Magnus Johannesson, f. 19 sept. 1838 i Holm, gift 23 juni 1871 med hustru Christina Eriksdotter, f. 12 feb. 1846 i Gunnarsnäs. Sønn Johan Vilhelm, f. 23 sep. 1871. Sønn Karl Richard, f. 4 jan. 1874. datter Anna Kristina, f. 21 des. 1875. Datter Hilda Dorothea, f. 12 juli 1877. Sønn Erik, f. 29 aug. 1880. Sønn Gustaf, f. 21 apr. 1884.Med på flyttelasset var også Jans søster Eva Lovisa Johannesdotter, f. 3 okt. 1831 i Holm, og hennes uekte sønn Johan Ferdinand Andersson, f. 21 nov. 1874 i Gunnarsnäs.Jeg setter pris på hjelp og råd!Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

De kan ha reist senere, for jeg finner de ikke i dødsboken. Skal se i Emigranten. Har sett i Emibas nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Grønna Brataker

Takk for hjelpen. Er det noen som har tilgang til Census, som kunne sett etter dem der? Med hilsen Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.