Gå til innhold
Arkivverket

[#40286] Carl Theodore Andersen, f. Christiania 1862, d. Buffalo, ND 1930 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika har eg fått opplyst at:Carl Theodore Andersen, fødd i Christiania 23.8.1862, utvandra til Amerika og døydde i Buffalo, Cass Co., ND 12.12.1930.Ifølgje FT1900 var han fødd i august 1867 og utvandra i 1888, medan FT1910 oppgjev 1863 og utvandringsår 1875. FT1920 oppgjev òg 1863 som fødselsår, men utvandringsåret er utelete. FT1930 antyder fødselsår 1861 og utvandringsår 1880 (eller 1888?).Eg har so langt ikkje vore i stand til å slå fast kvar denne Carl Theodore Andersen hadde opphavet sitt, om han var frå sjølve Christiania eller ein stad litt utanfor...?Eg vonar at einkvan dreg kjensel på dette namnet og kan hjelpa meg finna:* Namni til foreldri hans?* Utvandringsåret?* Sjekka fødselsdato og -år?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her drar en Carl Teodor Andersen 9 år gammel i 1871 med mor og søster. Kan det være den du jakter på? Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Den Carl Teodor som reiser med moren er født i Naverstad, Bohuslän, Sverige den 7. oktober 1860. Bekreftet i kirkeboken. Tror ikke det er riktig person.Drøy påstand å si at han var f i Christiania, dersom han var svensk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune og Laila for innlegg!Nei, eg trur nok ikkje at Carl var svenske, for alle folketeljingane oppgjev Norway som fødestad både for Carl og foreldri hans...Forresten, ein liten merknad som eg gløymde før i kveld: Carl skal ha vore ein nær slektning til denne karen:Oscar Ragnvald Kristiansen, fødd i Christiania kring 1884. Han utvandra til Amerika i 1904 (ifølgje FT1910). Kanskje Oscar er enklare å finna? Eg er òg interessert i opplysningar om opphavet til Oscar!Carl og Oscar var gifte med kvar si søster!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ved utvandringen oppgis Vestre Aker som bosted. I skannet klokkerbok for Vestre Aker, I 3, 1878-1891, s. 145, nr. 85 finner jeg Oskar Ragnvald, f. 15.6.1884, døpt 20.7.1884, sønn av sagmester Olaus Kristiansen og hustru Maren Andersen (-datter), Lysaker. Her er (Oskar) Ragnvald sammen med foreldre og søsken i f.t. 1900 for Aker Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe og Rune for nye interessante innlegg!Med dette er Oscar Ragnvald Kristiansen identifisert, men eg skulle gjerne ogso kjent opphavi til Olaus Kristiansen frå Vardal og Maren Andersen frå Bærum...?Kanskje Maren og Carl Theodor var søsken? Det er i alle fall eit mogeleg samband mellom Carl og Oscar!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ved litt leiting på FamilySearch finn eg at Anders Nilsson og Kristina Kristoffersdotter fekk fleire born i Asker, m.a.:* Maren, døypt 2.11.1856* Carl Theodor, døypt 1.11.1863Og på plassen Holgerstubakken under Fornebo i Asker (er ikkje dette i Bærum??) finn eg i 1865 denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Anders Nilsen hf g Husmand med Jord 1821 Grans PræstgjeldKristine Kristoffersdatter hans Kone g 1824 AskerAndreas Andersen deres Søn ug Dagarbeider 1848 AskerHans Andersen deres Søn ug 1851 AskerKarl Andersen deres Søn ug 1863 AskerMaren Andersdatter deres Datter ug 1855 AskerKristoffer Ludvigsen hf g Fattiglem 1791 AskerHaakine Kristoffersdatter hans Kone g 1792 Asker~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg tykkjer denne huslyden ser ''mistenkeleg'' ut, eller kva meiner de? Kva er fødselsdatoen til denne Carl Theodor Andersen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Lars, se her: [url="http://www.rhd.uit.no/kirkebok/kbliste.aspx?kb=d&RR=12808>Lenkesiden han i 1900 census var oppgitt til å være f. i August noe som veldig ofte stemmmer.....Det ble føde en Carl Teodor først: Lenke så døde nok dennemen ellers var det 1 Carl Teodor til med far Anders som var født i Asker på den tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Laila for nytt flott innlegg!Du stadfester fødselsdatoen til Carl Theodor Anderseen på Fornebo til 23.8., og sjølv om året i utgangspunktet var eitt ifrå, er eg overtydd om at dette er rett mann. Då står me att berre med spørsmåli:* Kvar i Gran hadde Anders Nilsson opphavet sitt?* Og kva år utvandra Carl Theodor Andersen til Amerika?Nok ein gong ein stor takk for framifrå hjelp so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Familien er fortsatt samlet på gården Holgersbakken under Fornebo i 1875. Det betyr i så fall at om dette er den rette Karl Teodor Andersen, så må han ha utvandret etter 1875. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er ekteskapet mellom Anders og Kristine 25.06.1848 i Asker hentet fra FamilySearch VRI. Der er far til Anders oppført som Nils Knudsen, viket stemmer med dåpen i innlegg nr.15.Lenke Mvh. Rune Thorstesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye interessante innlegg. Då er opphavet til Anders Nilsson fastlagt, og berre utvandringsåret til Carl Theodor står att!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke om din Carl var gift eller ei, men i 1888 drar en gift mann på 25år fra Bærum.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.